Telfort Zakelijk ziet zichzelf als partner van ondernemend Nederland, zegt Hendriks. “We staan naast de ondernemer en spreken zijn taal. We denken mee en maken telecom niet onnodig moeilijk. Recent hebben we geïnvesteerd in clouddiensten van Salesforce.com. En als eerste in Europa lanceren we de CRM-app Vlocity. Door ons bedrijf versneld en volledig te digitaliseren, kunnen we nog meer tijd investeren in een persoonlijke relatie met onze klanten en regionale Business Partners, zodat we oplossingen en service bieden waar de ondernemer écht wat aan heeft. Onze strategie werkt. Telfort Zakelijk groeide de afgelopen jaren als enige grote speler in de lastige telecommarkt. Sinds 2011 is ons klantenbestand ieder jaar met dubbele cijfers gegroeid.”
Telfort Zakelijk breidt binnenkort zijn portfolio verder uit, zegt Hendriks. “Op 1 augustus introduceren we Vast Mobiel integratie. Hiermee integreert de ondernemer Hosted Telefonie met mobiele telefonie zoals hij dat wil. Zo is de ondernemer optimaal bereikbaar en haalt hij het maximale uit zijn tijd en samenwerking met collega’s. Ook introduceren we de optie InVerbinding, zodat ondernemers via een video- of audiogesprek, scherm delen of chat nog efficiënter kunnen samenwerken met collega’s. Met deze innovaties voorzien we in de behoefte aan geïntegreerde telecomoplossingen, die kosten besparen en samenwerken slimmer maken. Het past bij onze onderscheidende manier van slim, simpel en snel opereren.”
- CIO 100 - 2016
- Marco Mulders