Veel bedrijven hebben de afgelopen jaren een digitale transformatie doorgemaakt en zijn agile geworden. Tijd voor de volgende stap: de band met klanten verdiepen, zodat je meer waarde kunt bieden en je je beter kunt onderscheiden. “Consumenten kijken steeds meer naar waar een bedrijf voor staat”, vertelt managing director Strategy & Delivery Susanne van Mulken. “Gedeelde waarden kunnen zelfs een grotere invloed op hun keuze hebben dan de prijs van een product of dienst. Echter, bedrijven weten niet altijd wát hun klanten nu echt belangrijk vinden. Of hoe ze die gedeelde waarden sterker tot uitdrukking kunnen brengen. Niet alleen in een mooie commercial, ook en vooral in het ontwerp van de dienst zelf. De vraag is: hoe creëren we diensten die waardevol, authentiek en geloofwaardig zijn?
Informaat kan daarbij helpen. We zijn een ervaren digitaal ontwerpbureau. Met zo’n 80 mensen ontwerpen we diensten, platforms, websites en apps waar zowel mensen als organisaties gelukkig van worden. En we helpen organisaties op weg om dat ook zelf te kunnen. Door ‘voordoen, meedoen, en zelf doen’. Hiervoor passen we TrueX design toe: onze eigen aanpak om een scherpe digitale strategie en krachtig ontwerp neer te zetten waarmee je tot in details je waarden tot uiting brengt in je dienst. Zo helpen we met TrueX design sterke, herkenbare diensten in de markt te zetten die als waardevol worden ervaren en mensen helpen meer uit hun werk en leven te halen. Informaat levert alle design expertises die je daarvoor nodig hebt. Denk aan service design, ux design, contentstrategie, visual design, front-end design, design organisatie. Alles voor een true experience.”
- Emerce 100 - 2020
- Marco Mulders
- Download artikel