Succes met één platform

Episerver is een wereldwijde specialist in geavanceerde digital marketing software. Het cloudgebaseerde platform integreert content management, commerce, marketing automation en personalisatie (door middel van Artificial Intelligence). Episerver werkt voor: Beerwulf een Heineken company, JDE, Action, BeterBed, Akzo Nobel, Mammoet, Wallmart, Tommy Hilfiger, Buffalo Wild Wings, Na-kd, Topshop en Eason.

“De uitdaging in de markt is dat zowel het midden als enterprisesegment meer conversies willen, meer uit het platform willen halen én een hoger ROI willen realiseren”, zegt Marloes Oosterveen, Partner sales manager Continental Europe en new markets van Episerver. “Waar men tegen aanloopt is dat men heeft in te zien dat een CMS en/of commerce platform absoluut niet meer iets statisch is, maar juist dynamisch.

Als ondernemingen ervoor kiezen om zich te onderscheiden met één platform – middels het gebruik van Episerver Digital Experience Cloud Service – kunnen de klanten van Episerver de customer journey zo inrichten dat de eindklant een unieke persoonlijke beleving beleeft. Uit onafhankelijk onderzoek van Forrester blijkt dat wanneer organisaties Episerver gebruiken dit simpel en vooruitstrevend is.

Nog belangrijker is dat de Return On Investment met het gebruik van Episerver, overweldigend is in vergelijking met andere content- en commerce-leveranciers. Het total economic impact report van Forrester toont dat Episerver klanten die hun softwareoplossingen gebruiken een ROI hebben van 443% over 3 jaar en hun initiale investering terugverdienen binnen zes maanden. Bijvoorbeeld: Beerwulf een Heineken company, dat is opgericht en is gelijk naar booming business gegaan dankzij de inzet van Episerver Digital Experience Cloud service.”

Meer informatie: https://bit.ly/2tU9aTZ

www.episerver.com

Succes met één platform

Recente stories