De organisatie van de klant succesvoller maken met behulp van ICT is de karakteristieke businesspropositie van ilionx. En het werkt, want het bedrijf is al tien jaar een stabiele en no-nonsense dienstverlener in een uiterst roerige markt. ilionx ziet vakmanschap en het bijdragen aan de businessdoelstellingen van klanten als het professionele hart van de organisatie. Klanten waarderen dit, wat blijkt uit de vele langdurige relaties. ilionx ondersteunt organisaties met de realisatie, implementatie en het beheer van waardevaste ICT-oplossingen op het gebied van: managed services zoals infrastructuurbeheer en private cloud-oplossingen, implementatieondersteuning van ERP-, CRM- en BI-systemen, en last but not least softwareontwikkeling van vooral op Oracle-, Microsoft- en IBM-technologie gebaseerde applicaties.

Iedereen bij ilionx heeft zichzelf de morele verplichting opgelegd om klanten het beste ICT-resultaat te bieden. Het bedrijf kan dit ook waarborgen op grond van de professionaliteit en ondernemerschap van zijn medewerkers. Met een cellenstructuur als organisatiemodel zijn alle businessunits zelf verantwoordelijk voor de resultaten en de kwaliteit van wat ze leveren. Dit zorgt voor flexibiliteit en snelheid van handelen. Klanten zitten rechtstreeks met de operationele beslissers aan tafel, er is geen onnodige ruggespraak met de directie. Zo worden misverstanden voorkomen en zijn projecten op tijd en binnen budget gereed, zonder verrassingen achteraf. Elke businessunit heeft specialistische kennis, waarvan de andere units uiteraard ook profiteren. “Zo waarborgt ilionx dat de juiste mensen op de juiste plek zitten”, zegt algemeen directeur Wiebe de Boer. “Wij begrijpen de klant en handelen daar ook naar. Kwaliteit staat voorop.”

 

http://www.ilionx.com/

Recente stories