“De digitale vraagstukken van bedrijven zijn zo complex geworden, dat ze alleen door specialisten opgelost kunnen worden”, zegt directeur Gerard Pastwa van Hoppinger. “Wij zijn gespecialiseerd in twee trajecten. We creëren digitale platformen die onmisbaar zijn voor de primaire business van onze klanten, zoals een video on demand-platform of een vakantiehuizensite. Daarnaast verzorgen we complete digitale transformaties, inclusief mobile- en multichannel-oplossingen.”

Volgens Pastwa lijken deze twee specialismen sterk op elkaar. “In beide trajecten brengen we strategie, creativiteit, webtechniek en online marketing samen. En integreren we deze oplossing met backofficeprocessen en –systemen. Op deze manier bedienen we beide zijden van de customer journey. Zo creëren we een gebruikerservaring die van begin tot einde soepel verloopt en er mooi uitziet.”

Hoppinger heeft zelf alle essentiële specialismen in huis om deze customer journey te realiseren. “Die hoogwaardige expertise is ons DNA, daarin onderscheiden we ons”, vertelt Pastwa. “Dankzij onze diepgaande kennis kunnen we een programma samenstellen dat perfect is afgestemd op de specifieke wensen van de klant. De ene keer ligt de nadruk op het ontwikkelen van nieuwe digitale strategieën, dan weer op technisch complexe vraagstukken. Voor onze dienstverlening op het gebied van branding, informatievoorziening en leadgeneratie hebben we een apart team opgericht. Om onze focus op specialisatie kracht bij te zetten, gaan we dit team binnenkort als een spin off met een eigen naam lanceren.’’

www.hoppinger.nl

Recente stories