Complete én slimme tool

Complete én slimme tool

“SocialBrands.ai is de meest complete en slimme digital marketingtool voor brand managers, marketingmanagers en mediabureaus”, aldus Patrick Cuhfus en Bo Veurman. De founders zijn zo’n zeven jaar geleden SocialBrands gestart, dat zich aanvankelijk richt op interactieve Facebook apps voor leadgeneratie. Klanten zijn o.a. Sunweb (Europa), Disney (Wereldwijd), DA/DIO Drogisterijen (inclusief franchisers), RauwCC en PauwR.

Toen onlangs een investeerder zich aandiende hebben de twee de kans gegrepen om het product volledig opnieuw te ontwikkelen met veel nieuwe modules. “Waarom met verschillende tools werken, wanneer het ook kan binnen één tool”, zegt Cuhfus. “SocialBrands.ai integreert namelijk vier digitale marketing-oplossingen in één: online campagnes, publishing, conversation management en monitoring. Voor iedere campagne kunnen verschillende modules geactiveerd worden, denk aan: landingspagina’s, interactive apps, advertising, email automation, monitoring & webcare (met sentimentanalyse) en influencer marketing.

Als je wilt werk je in teams of met de klant samen, en maak je dashboards met realtime statistieken. “En: SocialBrands.ai is óók een slimme tool”, aldus Veurman. “Ons model herkent patronen in de data die klanten met onze tool verzamelen, om het gedrag van consumenten te voorspellen (volledig AVG-proof uiteraard). Op die basis wordt via AI de optimale campagne voorgesteld in functie van de objectieven van het merk. Zoals wanneer je een campagne moet publiceren om je doelgroep optimaal te bereiken, en welke influencer het beste bij je merk past. Verder geldt: hoe meer en intensiever je gebruik maakt van de software, hoe slimmer het wordt.”

Recente stories