Opgericht in 1966 is Sodexo uitgegroeid tot een vooraanstaande mondiaal opererende organisatie van ‘Quality of Life Services’.

Met ruim 420.000 medewerkers in 80 landen, waarvan 5400 in Nederland, biedt het bedrijf onder andere kantoren, scholen, universiteiten, overheidsinstanties, zorginstellingen, gevangenissen en zelfs offshore platforms een omvangrijke portefeuille aan facilitaire diensten als gebouwbeheer, beveiliging, schoonmaak, receptiediensten, bedrijfskledingverstrekking, fleet-management, groenvoorziening, catering en meer, opdat klanten zich zonder zorgen op hun kernactiviteiten kunnen richten.

“Ons doel bij al onze diensten is het verbeteren van de kwaliteit van leven van ‘those we serve’”, beklemtoont Marijke Paalvast, Senior Vice President bij Sodexo in Nederland. “Door tijdens het werk en daarbuiten meer kwaliteit te geven aan het dagelijks leven, dragen we in hoge mate bij aan de prestaties van onze klanten. En omdat we dagelijks met ruim 75 miljoen consumenten te maken hebben, kun je spreken van een aanzienlijke impact.”

Paalvast vervolgt: “We hebben wereldwijd veel kennis en ervaring in alle klantsegmenten en zijn steeds beter in staat die expertise te bundelen en toe te passen aan de wensen van onze klanten. De toegevoegde waarde voor hen ligt in het integraal aanbieden van diensten; de vraag hiernaar groeit. Bij voorkeur verzorgen we diensten met onze eigen mensen, voor specialistische diensten werken we samen met partners.”

Sodexo’s services worden al sinds jaar en dag gewaardeerd. Het bedrijf is niet voor niets voor het 8ste achtereenvolgende jaar bekroond met de Industry Leader & Gold Class Award voor best presterende onderneming op het vlak van economische, sociale en milieuprestaties.

www.sodexo.nl

Recente stories