Prodware Kennis als eerste levensbehoefte

Ontwikkelingen in IT gaan razendsnel, zowel in de infrastructuur als in de software. “Dat is niet alleen een uitdaging voor onze klanten, maar ook voor onszelf”, zegt CEO André Sliedrecht van Prodware, een internationale dienstverlener die bedrijven middels IT-oplossingen helpt bij het realiseren van hun doelstellingen. “Het inrichten van een proces of zetten van parameters wordt door opdrachtgevers inmiddels als reguliere vaardigheid beschouwd. We bieden nu vooral toegevoegde waarde als we klanten tot in detail kunnen adviseren over de toepassing van de nieuwste technologie (bijvoorbeeld cloud, wearables, Internet of Things en big data) om hun processen werkelijk anders in te richten. We onderscheiden ons ook in het maken van impactanalyses waarmee we klanten illustreren hoe belangrijk het is om mee te veranderen met de markt om concurrerend te blijven.”

Volgens Sliedrecht lukt dit alleen als medewerkers hun vakkennis continu verbreden en verdiepen. “We zien leren en kennisgroei als eerste levensbehoefte, net als eten en drinken. Via onze Prodware Academy leiden we jong talent snel op tot gecertificeerd Microsoft-professional. En via onze Microsoft Gold Certificering bieden wij onze mensen de beste Microsoft-trainingen. Ook stimuleren we dat medewerkers hun kennis en ervaring met collega’s delen, bijvoorbeeld tijdens kennissessies die we aan het einde van de dag met een gezellige sociale activiteit combineren. Het belang van persoonlijke ontwikkeling sluit nauw aan bij onze kernwaarden, zoals werken vanuit hoofd én hart, servicegerichtheid, vasthoudendheid en resultaatgerichtheid. Deze kernwaarden typeren onze bedrijfscultuur en zorgen iedere dag weer voor de beste prestaties.”

Prodware Kennis als eerste levensbehoefte

Recente stories