Tribal is een begrip sinds 1999 in de Nederlandse markt. Het online marketing bureau heeft alle kennis in huis om de business van haar klanten te laten groeien. “Wij zijn trouw aan ons DNA”.

Ook als de economie grillig is, wijken wij er niet vanaf”, zegt Directeur Frank Trienen. “Ze bestaat uit de drie K’s, onze kernkwaliteiten: Kennis, Kwaliteit en de Klant.”

Trienen vertelt dat de branche intussen volwassen is geworden. “Het is nog belangrijker om de klant en zijn behoeften werkelijk te zien. Iets wat bij ons vanzelf gaat, omdat we ons bedrijf zo hebben opgebouwd. En omdat we altijd bezig zijn om steeds op de goede momenten de juiste diensten en producten aan de klant aan bieden.

 

Wij willen altijd de verwachting van de klant overtreffen. Meer dan 60 betrokken specialisten staan klaar om hem of haar te verrassen met hun slimme performance marketing ideeën.”

 

“Met ons recente partnership met online engagement specialist The Webcare Company en e-commerce developer Jaagers zijn we een organisch gegroeide grote groep geworden die werkt vanuit ondernemerschap”, zegt Trienen. “We zijn er trots op omdat de klant hier veel aan heeft. Nu kunnen we perfect inspelen op de groeiende vraag van onze klanten om oplossingen voor de gehele klantreis aan te bieden. Drie bedrijven die kiezen voor Living Apart Together delen wél de gezamenlijke filosofie: Kennis, Kwaliteit en Klant én dragen deze uit. En of de klant dat merkt!

www.tribal.nl

Recente stories