Maximale klantwaarde vanuit een oprechte dialoog tussen merk en consument

We zijn als consument definitief verwend geraakt: de digitale wereld waarin we nu leven, brengt met zich mee dat wij ons overal en altijd willen oriënteren. Bovendien verwachten we ook directe opvolging, inspiratie, service en bovenal gemak.

De uitdaging voor bedrijven, met name retailbedrijven en fast-movers, is om te achterhalen waar consumenten zich exact bevinden in hun individuele customer journey. Pas dan kan een bedrijf daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren aan zijn product, dienst en merk. Dialoogmarketingbureau Yourzine heeft als doelstelling om op welke manier dan ook persoonlijke meerwaarde te geven aan alle contactmomenten tussen merk en consument met behulp van een grensoverschrijdende omni-channel klantcontactstrategie. “Een hele mond vol”, zegt algemeen directeur Michiel van Riemsdijk, “maar de bottom-line is dat we geloven in de analyse van bergen data, maar nog meer in het bedienen van ieder individu in zijn of haar specifieke wensen en verwachtingen.”

“We helpen merken en organisaties hun klanten beter te leren kennen via alle mogelijke contactmomenten, variërend van e-mailmarketing tot een kanaaloverstijgende 1-op-1-dialoog,” claimt Van Riemsdijk. “Zo ontstaat werkelijk inzicht in de customer journey en kunnen we optimale klantwaarde realiseren. Dat onze aanpak werkt, bewijzen we met de namen en merken op onze klantenlijst – én de groei die we doormaken, ook in het buitenland.” Om hun internationaal opererende klanten lokaal te kunnen ondersteunen heeft Yourzine onlangs een kantoor in België geopend en bereidt het bureau zich voor op het starten van zijn vestiging in Engeland. “Zo kunnen we snel en effectief van dichtbij hun klantwaarde maximaliseren.”

www.yourzine.nl

Maximale klantwaarde vanuit een oprechte dialoog tussen merk en consument

Recente stories