Sinds zijn oprichting in 2000 heeft e-Village altijd software ontwikkeld in nauwe samenwerking met zijn doelgroep: marketeers.

Met als resultaat de ontwikkeling van Clang, de vooraanstaande en bekroonde alles-in-één-tool voor het managen van marketingautomation. “Clang ontzorgt”, vertelt managing partner Robert Rebergen. “Iedere marketeer kan met Clang moeiteloos zijn gehele klantinteractie mee managen: van planning tot creatie tot executie tot analyse. Clang onderscheidt zich vooral door de volledig geïntegreerde omnichannel-kanalen. Je kunt er realtime meerdere campagnes mee uitvoeren over verschillende kanalen. En dat op een overzichtelijke en efficiënte manier. Een marketeer kan er bijvoorbeeld heel gericht klantsegmenten mee aanmaken, zodat berichten precies op het juiste moment en het juiste device van individuele gebruikers terechtkomen. Zo hou je als marketeer de regie en haal je je marketing- en businessdoelstellingen.”

Clang scoort dit jaar hoog in de categorie omnichannel van de E100. e-Village is met Clang goed vertegenwoordigd in travel, finance, e-commerce en retail. “We hebben bijna alle marktleiders in die sectoren als klant”, vertelt Rebergen. “Om de toppositie van Clang te consolideren, spelen we tijdens het doorontwikkelen van Clang altijd in op nieuwe uitdagingen. Marketeers zullen in de nabije toekomst nog meer communicatiekanalen gaan gebruiken om de grote verscheidenheid aan individuele consumenten te bedienen. Met de nieuwe versie van Clang zullen zij hun campagnes op effectieve wijze kunnen blijven managen.”

www.e-village.nl

Recente stories