“Eigenlijk wil ik de lezer in dit artikel een wezenlijke vraag stellen,” steekt Rens Plandsoen van wal. Zij is oprichter en managing partner van RLVNT, een nieuw online, offline en feitelijk op alle niveaus opererend media- en marketingbureau collective dat mensen en merken nader tot elkaar wil brengen.

“Is het niet gek dat we werken in een wereld waarin een bedrijf graag wil dat zijn merk in contact komt met mensen, terwijl de mensen zelf geen onderdeel zijn van de communicatie­keten die wordt bevolkt door adverteerders, uitgevers, reclame- en mediabureaus? Ik ben ervan overtuigd dat er een breuk is. Maar het mooie van deze tijd is dat mensen dankzij devices als tablets en smart phones via Internet altijd en overal toegang hebben tot informatie. En als de keten dan toch geen gesloten keten meer is, kan je de logische vraag stellen waarom merken niet veel meer op een directe manier een relatie opbouwen met mensen?”

De rol van mensen in de keten heeft directe invloed op de manier waarop adverteerders en marketeers werken. Het aanbieden van producten en diensten alleen is niet meer voldoende. “Bedrijven moeten niet enkel naar gedrag achteraf kijken, maar ook naar motivatie vooraf,” legt Plandsoen uit. “Er is een nieuwe strategie nodig waarin merken zowel aandacht besteden aan het bedrijfsresultaat als aan de relevantie voor de klant.” Door op een revolutionaire manier media en creatie samen te voegen, zorgt RLVNT voor een perfect samenspel van logica en magie voor mensen, met een aanzienlijk hogere NPS-score als resultaat. “Wij nemen mensen als vertrekpunt van onze campagnes,” zegt Plandsoen. “Een continue dialoog en interactie tussen mensen en merken is noodzakelijk. En mensen en merken met elkaar verbinden is wat RLVNT kenmerkt.”

www.rlvnt.nl

Recente stories