Krachtige boodschap op de juiste plek

Krachtige boodschap op de juiste plek

Waar de meeste grote sites generiek verkeer hebben, bereikt [M]media mensen heel gericht, op het juiste moment met een opvallende boodschap. “Wij werken samen met ruim 90 websites en apps die opereren binnen de vijf channels automotive, sport, lifestyle mannen, lifestyle vrouwen en retail food. Hier bevindt zich de kern van onze doelgroepen. Krachtiger targetten kan bijna niet,” vertelt Sjoerd van der Meijden, Director Sales & Business Development. Het complete netwerk staat op hun website; openheid, kwaliteit, realisme en plezier in het werk drijft het team van [M]media.

[M]media werkte sinds 2011 onder de naam Mannenmedia. Omdat hun vakkundige, creatieve én gerichte digitale marketing resultaat levert, steeg de vraag naar campagnes waarbij de adverteerder zich wil richten op verschillende doelgroepen. “Wij zagen ook steeds meer overlap, bijvoorbeeld binnen de actieve sport. Bij een keten als Basic Fit, waarmee we samenwerken en uitingen plaatsen op hun digitale schermen, komen veel vrouwen. Een uitbreiding was dus een logische stap. En daardoor zijn wij nu wel het enige Nederlandse bureau dat via verschillende sportbonden en sportscholen ruim 80% van alle actieve sporters bereikt.”
Ook met het oog op de nabije toekomst waarin de ‘third party cookies’ verdwijnen, bezit [M]media met haar redactionele netwerk de ideale propositie voor adverteerders. En de adverteerder die helemaal ontzorgt wil worden, kan ook bij [M]media terecht. Naast continu technisch opschalen, is creativiteit op inhoud een grotere rol gaan spelen. “We realiseren vaker videoproducties, maar ook complete campagnes. Als one-stop-shop zorgen wij ervoor dat een unieke boodschap op de juiste plek komt.”

https://mmedia.nl/

Recente stories