Innovatief technologiebedrijf is er voor de klant

“Wij hebben een enorme drive om onze beloften aan klanten waar te maken”, aldus Paul van der Marck, Commercieel directeur bij Sentia. Al bijna 20 jaar levert het technologiebedrijf bedrijfskritische IT-outsourcing, private- en publieke cloud-oplossingen en technisch applicatie beheer voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven en Zorg- en Overheidsinstellingen. Van der Marck zegt: “Om dit te realiseren organiseren we ons om de klant heen. Dit betekent dat we customer dedicated zijn. Onze klantenteams bestaan maximaal uit elf mensen.

Door deze kleine omvang functioneren we als een verlengstuk van de eigen IT-afdeling van de klant.” Dat klanten van Sentia dit ook werkelijk zo ervaren blijkt voor de tweede jaar op rij uit Sentia’s 100 % score in Giarte Outscourcing Performance – Giarte meet en rapporteert over de kwaliteit van sourcing relaties. Van der Marck: “Je kunt zeggen dat onze klanten onze ambassadeurs zijn. Daar zijn we erg blij mee. Wij beseffen heel goed hoe belangrijk het is voor onze klanten om altijd volledig op IT-systemen te kunnen vertrouwen.”

“Daarnaast zijn we een uiterst innovatieve partij; ook dat helpt bij het waarmaken van onze beloften”, vervolgt Van der Marck. “We ontwerpen private- en publieke clouds die op de toekomst gericht zijn. De publieke cloudplatformen die we hiervoor inzetten zijn AWS en AZURE. Deloitte heeft ons genomineerd in de jaarlijkse Technology Fast 50. “Het bewijs dat wij werkelijk door moderne technologie worden gestuurd waar de klant zijn voordeel mee doet”, zegt Van der Marck.

www.sentia.nl

Innovatief technologiebedrijf is er voor de klant

Recente stories