ilionx blijft groeien in omvang en omzet, ondanks de voortdurend tegenvallende economische omstandigheden en stagnerende ICT-investeringen. De afgelopen jaren was die groei gemiddeld 15% tot 20% per jaar, en de organisatie telt elk jaar dan ook weer meer nieuwe klanten en medewerkers. Ook introduceert ilionx doorlopend nieuwe producten en diensten die met succes in de markt worden gezet. “Al onze producten, diensten en inspanningen zijn er op gericht om onze klanten succesvol in hun branche of marktsegment te laten zijn”, benadrukt Dolf-Jan Mulder, Chief Technology Officer bij ilionx. “Wij stellen ons altijd de vraag wat onze klanten nodig hebben en hoe wij hun werkprocessen kunnen innoveren. De uiteindelijke bedoeling is dat zij hun medewerkers beter kunnen ondersteunen en efficiënter met hun klanten en leveranciers kunnen samenwerken.”

ilionx is ervan overtuigd dat ICT een betere samenwerking ondersteunt. Het bedrijf zet dan ook allerlei voorzieningen in om de samenwerking tussen bedrijven – niet alleen de formele processen, maar ook informele contacten via mail en telefoon – efficiënter en doelgerichter te laten verlopen. ilionx biedt zijn klanten een ICT-platform dat zo veel mogelijk werkprocessen en functionaliteit van heel de organisatie integreert en correcte managementinformatie levert. “Wij hebben een consultancyafdeling die continu in gesprek blijft met de business”, legt Mulder uit. “Wij spreken niet alleen met de ICT-afdeling. Wij zijn een gekwalificeerde technologiepartij, maar ook een gedegen business consultancypartner. ilionx hecht veel waarde aan talent en investeert daarom veel in de ontwikkeling van onze medewerkers, in kennis en andere vaardigheden. Het gaat ons om het resultaat van en voor de klant.”

www.ilionx.com

Recente stories