Het digitale ultimatum

Waar nieuwe digitale spelers snel marktaandeel pakken, ervaren bestaande bedrijven dat hun historie een belemmering is. “Zij moeten, soms zelfs geforceerd, hun oude systemen moderniseren en processen verder digitaliseren om te overleven”, vertelt Stephan Leferink, salesmanager Benelux van Progress. “Het is hierbij essentieel een optimale klantbeleving te creëren en die stopt niet aan de voorkant. Ook transacties in de backofficesystemen moeten efficiënt verlopen om een interactie naar tevredenheid van de klant te voltooien. Progress helpt bedrijven dit te realiseren.”

“We leveren technologie om snel websites, (native) mobiele apps en enterprise-applicaties te bouwen”, zegt Leferink. “Ook hebben we onlangs DigitalFactory gelanceerd, een cloudplatform waarmee bedrijven heel efficiënt hun omnichannel-strategie kunnen voeren. Daarnaast heeft Progress best of breed-toepassingen om de backendsystemen te moderniseren en op de juiste wijze aan andere systemen te koppelen. Bedrijven kunnen zo de customer journey optimaal inrichten en een superieure user experience bieden.” Bedrijven die aanvullende systemen of vervanging zoeken, kunnen terecht bij de applicatiepartners van Progress. Deze partners leveren over de gehele breedte industriespecifieke standaardoplossingen: van complexe ERP tot financiële software. “Dankzij onze software, expertise en partners slagen wij er in om de voor- en achterkant van de bedrijfsvoering compleet te integreren, zodat onze klanten concurrerend blijven”, zegt Leferink. Ook digitaal transformeren? Lees het e-book ‘The Digital Ultimatum – een 10 stappenplan voor slim digitaliseren’ op www.progress.com.

 

Het digitale ultimatum

Recente stories