Traffic Builders viert zijn 20e verjaardag. Al jaren loopt het digital mediabureau voorop in datagedreven branding en sales. Volgens managing director Talitha Zwagers is dit het gevolg van een bedrijfscultuur waarin vernieuwing centraal staat. “We faciliteren innovatie, onder meer door hackathons en het beschikbaar stellen van tijd en (studie-)budget om kennis te vergroten. We vragen onze medewerkers niet om met ideeën te komen: dat doen ze uit zichzelf. Er is hier een open, warme cultuur waarin vakmanschap, enthousiasme en kameraadschap hand in hand gaan. We maken altijd tijd vrij om te beoordelen of een idee levensvatbaar is. Zo ja, dan organiseren we een hackaton met als uitkomst een proof of concept. Dit wordt opgevolgd door het Growth & Tech Team om het verder uit te werken tot volwaardig product of dienst.”
Traffic Builders heeft als missie om de grenzen van marketing verder te verleggen. “Opdrachtgevers vragen hier ook om”, zegt Zwagers. “Ze willen innoveren en kansen te gelde maken. Dit stimuleert ons flexibel te zijn en mee te bewegen. Digital Marketing As A Service noemen we dat. Hierin bepalen we per maand waar we aan werken. Zien we een verbetering op digital analytics? Dan gaan we dat doen. Een volgende maand besteden we onze tijd wellicht aan social. Onze kracht is dat we niet hetzelfde trucje herhalen, maar maatwerk leveren. Hierbij passen we de nieuwste technologieën toe, zoals machine learning en AI. We zijn partner van Hubspot en AVIOU, een tool voor digitale catalogi. Mede dankzij onze klanten en partners hebben we diverse awards gewonnen en staan we al 13 jaar in de Emerce 100. Niet gek voor een onafhankelijk bureau. Onze kracht is ons topteam!”
- Emerce 100-2021
- Marco Mulders
- Download artikel