“Bij Triple delen we dezelfde droom: iedere dag de digitale wereld mooier en effectiever maken”, zegt commercieel directeur Ben van der Burg. “Voor ons is het niet genoeg om een oplossing met ‘wauw-effect’ te realiseren. We kijken ook waar het vraagstuk van de klant zich in de toekomst naartoe ontwikkelt, zodat we daar op kunnen anticiperen met innovatieve concepten. Dit vraagt om technische kennis, maar ook om creativiteit, visie, inlevingsvermogen en het lef te experimenteren. Precies wat Triple zo onderscheidend maakt. We testen echt alles: hoe gekker het idee, hoe liever. Het gaat ons om de sprankeling, om dat mythische moment dat heel het team weet: hier hebben we iets unieks en speciaals te pakken.”
Triple heeft als missie om bedrijven digitaal slimmer te maken, zegt Van der Burg. “Samen met de klant optimaliseren we diens businessprocessen, zodat de klant haar eindgebruikers beter leert kennen en kan bedienen. Dit heeft als gevolg dat de customer journey transactie op ieder kanaal perfect is uitgewerkt en het de klantengagement en -loyaliteit verbetert. We werken vanuit drie kernproposities: Commerce, Selfservice en Media, waarbij de laatste propositie zich speciaal richt op mediabedrijven. We ondersteunen deze proposities met een uitgebreide expertise op het gebied van data en managed hosting, een dienst die we zowel on-premise als in de cloud aanbieden. We hebben vooral A-merken als klanten, zoals VodafoneZiggo, Heineken, citizenM, NLZiet en AFC Ajax. Allemaal tevreden partners die al vele jaren met ons samenwerken en begrijpen hoe belangrijk een langetermijnrelatie is als je digitaal succesvol wilt zijn.”
- Emerce 100-2021
- Marco Mulders
- Download artikel