Functionele bereikbaarheid

Wie heeft er niet als wens om zo snel als mogelijk de juiste persoon aan de lijn te krijgen? Klanten vertellen Triple P dat zij willen dat bellers snel en zonder omhaal door de juiste persoon binnen hun onderneming te woord worden gestaan. De voordelen spreken voor zich.

Het verhoogt de klanttevredenheid aanzienlijk, maakt de organisatie efficiënter, en verlaagt daardoor ook de kosten. “Maar het is nog een hele uitdaging om dit goed voor elkaar te krijgen, omdat je tegenwoordig vele verschillende communicatiemiddelen hebt”, vertelt Maurice Schiffer, COO bij Triple P. “Het is geen sinecure om een communicatieoplossing in te richten en te beheren die dergelijke functionele bereikbaarheid mogelijk maakt. Het vraagt om de nodige kennis en ervaring.” Triple P voorziet haar klanten van een kostenefficiënte communicatieoplossing en neemt de klant alle afstemming hieromtrent uit handen. Dus ook de invulling van het vaste en mobiele spraak- en dataverkeer. Hierdoor hoeven haar klanten niet meer zelf het speelveld van oplossingen en aanbieders te doorgronden. “Onze klanten kunnen dit voor een vast bedrag per maand als een dienst bij ons afnemen”, legt Schiffer uit. “Uniek is dat aan hun wens wordt voldaan om ook hun bestaande ICT-omgeving met dit platform te integreren.” Dat is een sterk punt van Triple P, het bedrijf heeft de nodige expertise in huis om ICT-systemen van verschillende leveranciers naadloos aan elkaar te koppelen.

De basis van de oplossing wordt gevormd door de communicatiesystemen van Mitel, omdat die een bewezen trackrecord hebben. “Al onze activiteiten hebben tot doel om bij onze klanten hun communicatie te verbeteren, hun bedrijfszekerheid te verhogen en hun kosten te verlagen”, aldus Schiffer.

Functionele bereikbaarheid

Recente stories