Accountantskantoor Meeuwsen Ten Hoopen hanteert vijf kernwaarden in zijn bedrijfsvoering, waarvan er één op bijzondere wijze bovenuitspringt: een goed gevoel. “Wij willen een organisatie zijn die bestaat uit zelfstandige en ondernemende professionals die effectief, maar zeker ook met plezier samenwerken en hun cliënten terzijde staan”, zegt Olaf Ten Hoopen, belastingadviseur en partner van Meeuwsen Ten Hoopen. “Om als organisatie en als persoon een wezenlijke rol in de samenleving te vervullen, moeten we niet alleen onze professionele taak zo goed mogelijk uitvoeren, maar ons ook bewust zijn van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen zou voor elke organisatie vanzelfsprekend moeten zijn.” Meeuwsen Ten Hoopen heeft het MTH Bewust programma in het leven geroepen waarmee het probeert bewustwording te creëren over het milieu, de leefomgeving, mensen en instanties. Het streven is om echte verdieping aan te brengen in relaties; verdieping tussen mensen, doelen en organisaties. Het bedrijf zet zijn cliëntennetwerk in om mensen te helpen. “Mede om die reden zijn wij businesspartner geworden van SC Heerenveen”, vertelt Ten Hoopen. “Met dit partnerschap kunnen wij nu ook anderen laten meeprofiteren en hen een goed gevoel geven.” Meeuwsen Ten Hoopen is ook actief voor de Stichting Mont Ventoux die er naar streeft € 1,5 miljoen op te halen voor KWF Kankerbestrijding door elk jaar met zo veel mogelijk mensen de Mont Ventoux te bedwingen. “Door ook buiten het dagelijkse werkveld met klanten actief te zijn, leveren wij extra toegevoegde waarde en werken wij aan een duurzame relatie met onze klanten, medewerkers en partners”, benadrukt Ten Hoopen. “Onze klanten en wij hebben daar een goed gevoel bij.”

 

www.mth.nl

 

Recente stories