“Onze missie is om online persoonlijker te maken”, aldus Harald Middel, Creatief directeur en Arjan Wessels, Commercieel directeur van theFactor.e.
Middel: “In onze werkwijze draait alles om de juiste samenwerking en cocreatie met opdrachtgevers en eindgebruikers. Met een goed proces kun je complexiteit reduceren tot haalbare stappen. Naast ideeën levert dat commitment in de klantorganisatie voor de oplossing. Wessels vult aan: “Wij ontwerpen niets voordat wij de eindgebruikers in de ogen hebben gekeken. Om dit nog laagdrempeliger te maken hebben wij recent ‘Billy’ (usability bus) gelanceerd.
Een praktische manier om afstand te verkleinen; de bus gaat naar eindgebruikers toe, en nieuwe toepassingen of ideeën worden direct getest én inzichten kunnen direct worden verwerkt.” Middel: “Wij willen de beste dienstverlening bieden maar gaan niet mee in de trend van fusies en overnames. Wij zijn een netwerkorganisatie. Door ons partnernetwerk kunnen we de sterkste keten van dienstverlening aan onze klanten bieden. Zo leveren we de beste kwaliteit aan onze klanten en dat geeft energie.”
- Emerce 100 - 2017
- Fidessa Docters van Leeuwen