“Onze missie is om online persoonlijker te maken”, aldus Harald Middel, Creatief directeur en Arjan Wessels, Commercieel directeur van theFactor.e.

Deze digital agency maakt de digitale wereld eenvoudiger voor klanten en eindgebruikers. Met diensten van online strategie tot het bouwen en beheren van digitale toepassingen. “Onze opdrachtgevers zien hun businessmodel(len) veranderen vanwege de mogelijkheden en impact die internet heeft op hun bedrijfsvoering. Veel klanten zitten in die transitie. Wij helpen ze om succesvol te worden”, zegt Wessels. Dat ze dit goed doen blijkt uit de Dutch Interactive Award die theFactor.e voor haar bijdrage bij CNV Vakmensen heeft ontvangen.

Middel: “In onze werkwijze draait alles om de juiste samenwerking en cocreatie met opdrachtgevers en eindgebruikers. Met een goed proces kun je complexiteit reduceren tot haalbare stappen. Naast ideeën levert dat commitment in de klantorganisatie voor de oplossing. Wessels vult aan: “Wij ontwerpen niets voordat wij de eindgebruikers in de ogen hebben gekeken. Om dit nog laagdrempeliger te maken hebben wij recent ‘Billy’ (usability bus) gelanceerd.

 

Een praktische manier om afstand te verkleinen; de bus gaat naar eindgebruikers toe, en nieuwe toepassingen of ideeën worden direct getest én inzichten kunnen direct worden verwerkt.” Middel: “Wij willen de beste dienstverlening bieden maar gaan niet mee in de trend van fusies en overnames. Wij zijn een netwerkorganisatie. Door ons partnernetwerk kunnen we de sterkste keten van dienstverlening aan onze klanten bieden. Zo leveren we de beste kwaliteit aan onze klanten en dat geeft energie.”

www.tfe.nl

Recente stories