“Wij geloven in het succes van een integrale, holistische aanpak van (online) marketing die optimaal aansluit op het koopproces van je doelgroep”, legt directeur en oprichter Wolter Tjeenk Willink uit. “Dit vraagt om de expertise van een bijzonder type specialist. Een partner die in staat is om het complexe koopproces van vandaag én morgen te vertalen naar een doordachte, datagedreven en omni-channel marketingstrategie. Het koopproces van je doelgroep speelt zich af binnen een diversiteit aan kanalen en het wordt steeds complexer én belangrijker om de marketingmix daar optimaal op aan te laten sluiten, zowel online als offline.”
“Ons team van ruim 40 online marketingspecialisten helpen opdrachtgevers met ambitie om maximaal resultaat uit marketing & sales te halen. Of het nu gaat om new business, of juist het verhogen van de retentie.” Hiervoor ontwikkelde Traffic Builders de afgelopen jaren een doordacht marketing framework genaamd het REAN-model. Steeds meer organisaties gebruiken dit als leidraad voor hun marketingplanning en inmiddels wordt het REAN-model zelfs door verschillende kennisinstituten gedoceerd aan de nieuwe generatie marketeers. “Iets waar we erg trots op zijn!”, aldus Tjeenk Willink. Met deze bewezen effectieve aanpak bedient Traffic Builders zijn opdrachtgevers op het gebied van online strategie, display advertising, Paid & Organic Search, conversie-optimalisatie & online persuasion en webanalytics.
- Emerce 100 - 2016
- René Moscou