100% focus op conversie optimalisatie (CRO)

100% focus op conversie optimalisatie (CRO)

ClickValue is met meer dan 30 consultants de grootste conversie optimalisatie (CRO) specialist in Nederland. “In 2017 zijn we gefuseerd met Netprofiler”, zegt David Beentjes, managing partner van ClickValue. “We hebben de online marketingactiviteiten aan hen overgedragen en ons 100% gericht op CRO. Veel opdrachtgevers zoeken een specialist voor hun CRO-programma. Wat ons onderscheidt van conversieteams bij digital marketingbureaus is volledige focus op CRO, een strak georganiseerd proces, specialisten voor alle CRO-disciplines en datgene waar het allemaal om draait: betere resultaten. In de laatste drie edities van de Emerce 100 kwamen we als beste CRO-bureau uit de bus. We werken voor e-commerce partijen als adidas, Tommy Hilfiger en NY Pizza , maar ook voor dienstverleners als KPN, BinckBank en Moneyou.”

ClickValue maakt serieus werk van CRO: alle mogelijke onderzoeksmethodes worden ingezet, zoals UX-onderzoek, psychologische modellen en big data-analyse. “Veel bedrijven doen slechts 1 test per maand, dat is onvoldoende om concurrerend te blijven”, zegt Beentjes. “Wij brengen continu verbetermogelijkheden in kaart en formuleren hier hypotheses voor die we vertalen naar A/B-testen. Dit zijn tests die we daarna ontwerpen, ontwikkelen, uitvoeren en evalueren. Een gestroomlijnd proces waarbij experts van de klant samenwerken met onze eigen specialisten, zoals researchers, webanalisten, UX-designers, developers, copywriters en experiment managers. Dankzij deze geoliede werkwijze stijgt het aantal maandelijkse testen én de succesratio van de testen. Zo helpen we onze klanten een experiment gedreven cultuur te ontwikkelen, waarbij ze uiteindelijk steeds meer rollen zelf in kunnen vullen.”

www.clickvalue.nl

Recente stories