Innoveren doet Tamer Saglambilek graag en het succesvolle resultaat daarvan is te zien: “We staan met beide bedrijven op een hoge positie omdat we een duidelijke aanpak hebben”, vertelt hij. “Vanuit onze kernwaarden innovatie, creativiteit en samenwerken helpen we bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zetten wij de standaard.” Op basis van die kernwaarden is het Customer Infinity-model ontstaan. “Het model werkt als een ‘loop’ die je oneindig kunt uitvoeren. Door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek leg je groeikansen bloot en met iedere ‘loop’ kom je dichter bij je klant.”
Samenwerking
Het model heeft zich al bewezen met de oprichting van AdCalls, aldus Saglambilek. “Mijn compagnon Jeffrey Verhoek en ik vullen elkaar goed aan en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Op basis van het Customer Infinity-model heb ik samen met Jeffrey zes jaar geleden AdCalls opgericht. We ontdekten een kans om het rendement van alle telefonische contactmomenten in de klantreis te verhogen. AdCalls is pure innovatie. Het bedrijf is in Nederland al een aantal jaren marktleider en is inmiddels in zeventien landen actief. Daarnaast is in februari de compleet vernieuwde website live gegaan.”
‘We helpen bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zetten wij de standaard’
Kennis delen
“De Dutch Search Awards zijn nog zo’n mooi initiatief. Sinds 2016 organiseert Elevate Digital ‘de Oscars van de marketing’. Daarmee heeft Elevate Digital ook de standaard voor marketingawardshows naar een hoger niveau getild. Van deelnemers en bezoekers horen wij dat we misschien wel hét beste evenement op marketinggebied neerzetten. De winnaars ervaren meteen dat ze benaderd worden door klanten met soortgelijke cases. We zijn er trots op dat we die impact maken.”
Het nieuwste project uit de koker van Elevate Digital is de Digital Marketing Academy. Saglambilek: “Dit is een opleidingsinstituut waar we de kennis van onze specialisten delen met nieuwe talenten, mensen die verdieping zoeken of mensen die hun digitalmarketingkennis een boost willen geven.” Bang om de concurrentie op te leiden is hij niet. “Ik geloof dat we elkaar op die manier alleen maar versterken. De markt is groot genoeg. Bedrijven kiezen ons om wie we zijn.”
Hij besluit: “We willen het Customer Infinity-model verspreiden, zodat andere bedrijven de methode ook kunnen omarmen. Het model realiseert groei bij onze klanten, maar ook bij onszelf. Een uitkomst is onze compleet vernieuwde website. Hier presenteren wij met trots wat we bereiken voor onszelf en voor de mooie merken met wie wij werken.”
- Emerce 100 - 2020
- Josee Koning
- Maarten de Kok
- Download artikel