Klantbelang centraal
Het belang van de klant staat altijd voorop bij fullservice-internetbureau ISAAC. Zo ook klantvriendelijkheid, pragmatisme en samenwerken. Hufkens: “We willen klanten succesvol maken. Dat maken we mogelijk met ruim honderd hoogopgeleide medewerkers en alle disciplines onder één dak. Bijvoorbeeld een grote webshop enkele seconden sneller maken is specialistisch werk. Dit heeft grote impact op de conversie en dus op de omzet van de shop. Bovendien gaan we een klantintieme relatie aan. We leren elkaar daarom van a tot z kennen, waardoor we in staat zijn om proactief mee te denken.”
Om grote websites in de lucht te houden, is echt vakmanschap nodig. De omzetderving voor een website of platform dat stilligt is doorgaans groot. Het Performance & Security center van ISAAC houdt continu de performance en veiligheid van ontwikkelde webapplicaties in de gaten. Komt er een nieuwe softwareversie uit voor betere beveiliging, dan informeert de afdeling de klant. Ook komt het Performance & Security center onmiddellijk in actie bij beveiligingslekken en potentiële performanceproblemen.
Investeren in IT’ers
“Bij ISAAC zorgen we voor elkaar”, vertelt Hufkens. “We investeren volop in opleiding en in de nieuwste apparatuur, zodat onze medewerkers zich goed kunnen ontwikkelen. Zo hebben we een introductieprogramma (onderdeel van de ISAAC Academy) en krijgen nieuwe collega’s twee vaste begeleiders, zowel een technische als een persoonlijke. Daar kunnen ze altijd terecht. Bovendien kan 10% van de werktijd worden besteed aan studie. Collega’s zetten die tijd in voor opleidingen en congressen, maar het is ook mogelijk om die te besteden in guilds. Via die guilds bevorderen we kennisdeling en innovatie. De kruisbestuiving tussen de teams op onze focusgebieden finance en e-commerce, naast onze innovatieafdeling, biedt namelijk eveneens relevante meerwaarde”, vertelt CFO Max Hufkens.
De voornamelijk hoogopgeleide specialisten binnen ISAAC moeten het volledig naar de zin hebben, vindt Hoogendoorn. Zo zijn er in de Star Trek- en Starwars-ademende werkruimtes talrijke technische hoogstandjes waarneembaar. En voor werknemers is er een aparte ruimte ingericht waar de IT’ers diverse spellen kunnen spelen. Het resultaat is een groot saamhorigheidsgevoel. Hoogendoorn: “Er heerst een goede sfeer. Nieuwe mensen worden met open armen ontvangen.” Welkom in het walhalla voor de IT’er.
Fun en gezelligheid waarderen
Wij delen kennis onderling
Vrijheid in creativiteit
Niet de nieuwe skin voor WordPress
- Emerce 100 - 2018
- Harry van Brandenburg
- Fjodor Buis
- Download artikel