Olijve: “Onze positionering is helder: wij maken beloftes waar, werken met een talentvol team en omarmen persoonlijk contact. Verder werken we met korte lijnen, zijn daardoor flexibel en een verlengstuk van onze klanten. En ja, we behalen goede resultaten.”
Raeimakers: “We zijn gedreven en ambitieus, maar wel met een nuchterheid die onze klanten ten goede komt. We houden ons aan ons woord. Onze offertes zijn transparant, met een fixed price. Wij én ons team – dat enorm loyaal is en elkaar naar een hoger niveau tilt – zijn er echt voor de klant. Omdat we onze klanten kennen, kunnen we verbinden op meerdere vlakken. We helpen graag met simpele oplossingen om overzicht te bewaren. Impact maken, dat is voor ons belangrijk. Onze klant is overwegend mkb-plus, maar we werken ook internationaal.”
‘Onze klanten weten precies waar ze aan toe zijn bij ons’
Normen en waarden
Olijve: “Wij zijn een ‘langetermijnbureau’. Daar hebben we goed over nagedacht. De meeste nieuwe klanten krijgen we via via. Onze vaste klanten, waar we al jarenlang mee werken, bevelen ons aan vanwege de prettige samenwerking, expertise en flexibiliteit. Ons doel is om het meest klantgerichte marketingbureau van Noordoost-Nederland te zijn. Onze normen en waarden zijn leidend; we merken daardoor snel of het klikt met een nieuwe klant. Mocht er toch iets spelen, dan laten we niets sudderen, maar reflecteren we, maken we keuzes en lossen het snel op. Bij ons gaat het altijd om de relatie en de verbinding. Dat is de zachte kant. Maar intern is het strak georganiseerd. Onze klanten en collega’s weten precies waar ze aan toe zijn bij ons. We willen immers allemaal fijn werken, zonder gedoe.”
Stappen zetten
Raeimakers: “Creativiteit en kwaliteit zijn randvoorwaarden. We sturen niet op omzet, maar op waarde toevoegen. We kijken samen met de klant waar de behoefte ligt. We zijn een fullservicebureau, onder andere voor strategie, ontwikkeling van websites, online marketing, campagnes en marketingautomation. Zo zijn we ook trots dat we HubSpot-partner zijn. Ons doel voor de toekomst is om de klant verder mee te nemen in datagedreven marketing, maar het allerbelangrijkste is dat wij samen met plezier elke dag bouwen aan een bedrijf dat voor iedereen iets betekent.”
Complexe vraagstukken behapbaar gemaakt
De basis is ons team
- Emerce 100-2021
- Fidessa Docters van Leeuwen
- Charles Poorter
- Download artikel