De prettigste weg van ‘check-out tot deurbel’ loopt via DeliveryMatch. “Via ons kan stuurinformatie uit de logistieke keten worden ingezet zodat klanten orders naar wens ontvangen”, zegt CEO Roland Slegers. Of het nu artikelinformatie, data van transporteurs, magazijnen of eindklanten betreft; of je nu labels, douane, of DG-documenten nodig hebt; of je nu wilt sturen op transportkosten of inzicht wilt krijgen in CO2-emissies van het transport: het kan met DeliveryMatch.
De dienstverlening wordt voortdurend verbeterd. “Er zijn nu 300+ koppelingen met vervoerders, webshops, planning, ERP- en WMS-systemen. “Na de migratie naar Amazon AWS is het platform sneller en beter geworden. Een klant krijgt binnen 1,5 seconden de beste afleveropties door. Via een ‘exceptions dashboard’ realtime kun je het logistieke proces volgen en zien of je moet ingrijpen. “DeliveryMatch gaat nog meer functionaliteit krijgen zoals inzicht in CO2-emissies in het magazijn en AI om de keten te optimaliseren op basis van actuele en historische data.
De grootste succesfactor van DeliveryMatch is het personeel. “Wij ontwikkelen onze software zelf, waardoor we flexibel, snel, goed en goedkoop zijn. De leden van ons team hebben een hechte band met elkaar en zijn klantgericht. We werven personeel al in de studietijd, coachen op communicatie en gedrag, fouten maken mag. Developers draaien de supportdiensten, de klant wordt dus snel en goed geholpen. Developers ervaren wat er leeft bij de klant, waardoor ze nog beter werk kunnen leveren.”
- Emerce 100-2024
- Jan Bletz
- Download artikel