Jeroen de Faber van WeConnect Groep windt er geen doekjes om: het wordt tijd dat zijn bedrijf meer in de bekendheid treedt. Medeoprichter Paul Brinkhof vult aan: “Vooral ook omdat wij als een van de weinige bureaus een eigen customer data platform hebben gebouwd, waardoor wij echt evidence based kunnen werken. We nemen data en inzichten van onderzoek altijd als uitgangspunt bij het nemen van beslissingen.”
Brinkhof legt uit: “We hebben drie labels: WeConnect digital marketing, Hunting Foxes voor recruitmentmarketing en TikTikBoom, onze TikTok-agency. In alle gevallen verbinden we kennis en creativiteit met data en resultaat.”
De klanten van WeConnect bevinden zich vooral in de sectoren fast moving consumer goods en fashion retail. In de ruim vijftien jaar dat het bedrijf bestaat heeft het een breed klantenbestand opgebouwd, variërend van Jumbo tot CêlaVíta en van Kips en Chicken Tonight tot Trendhopper. “We zijn een bedrijf met de Rotterdamse mentaliteit van ‘niet lullen, maar poetsen’, waarbij we factoren als eerlijkheid en hard werken vooropstellen”, zegt Brinkhof. “Daarom zeggen wij ook dat wij het bureau zijn voor bedrijven die zich niet thuis voelen bij de snelle jongens.”
De Faber: “Ik ben megatrots op het bereikte resultaat, op ons personeel dat dit mogelijk heeft gemaakt en op onze klanten. Dit mag ook weleens gezegd worden; het wordt tijd dat we wat minder onder de radar gaan opereren en meer naar voren treden. Want er liggen nog veel mooie ontwikkelingen in het verschiet!”
- Emerce 100-2024
- Tim de Vogel
- Download artikel