Europees bereik

Alleen de beste klantervaring leveren is niet meer genoeg, vindt Cecilia Scolaro, Concept & Design Unit Director Mirabeau. “We moeten blijven innoveren om met onze waarden écht impact te maken en ervoor te zorgen dat elke interactie persoonlijk voelt.”

Europees bereik

“De wereld verandert en dit betekent dat we hebben in te spelen op de technologische ontwikkelingen en veranderende behoeften. Design moet mee-evolueren. En dus kiezen wij voor ‘design for purpose’: impactvol ontwerp, zowel in de business als sociaal gezien, én in een grotere context. Hoe doen we dat? Middels empathie. Empathie maakt het mogelijk om te ontdekken waar de echte waarde voor de klant zit. Onze designprocessen stellen ons vervolgens in staat om deze waarde te realiseren.”

Human centered transformations

“Mirabeau, a Cognizant Digital Business, zal altijd blijven innoveren”, vervolgt Scolaro, “omdat we voortdurend streven naar de beste waarde voor iedereen. Dit doen we met diverse en gemotiveerde specialisten. Wij werken met young professionals die de waarom-vraag niet schuwen. Het is steeds weer de aanjager om na te gaan waar we staan en waar we kunnen bijdragen. Doordat wij onderdeel zijn van Cognizant zijn we in staat om waardegedreven end-to-endtransformaties te bewerkstelligen. Wij ontwerpen human centered transformations die waardevolle innovatie brengen voor mens en business. Het brengt bewustzijn in alle lagen van een bedrijf. Of het nu gaat om een product, beleid of een initiatief.”

‘De human centered transformations realiseren waardevolle innovatie voor mens en business’

Verdiepen en verbreden

Scolaro: “Hiervoor doen we wel eerst een stap terug en inventariseren we wat de behoeften zijn; pas dan kun je het bewustzijn realiseren dat hierbij aansluit en dat de katalysator is voor verandering en impact. Veel organisaties begrijpen inmiddels dat ze de klant centraal moeten stellen. De manier waarop dit gebeurt leidt tot veel digital sameness. We moeten dus verder kijken. Wat zijn de onderliggende motivaties van mensen? Wat drijft hen? Hoe verschuiven de waarden van mensen? En hoe kan een oplossing hierbij aansluiten? Een oplossing die voor iedereen werkt. Door deze vragen te beantwoorden kunnen we iets maken dat aansluit bij de motivatie van mensen. Die is namelijk meer divers en meer betrokken. Net als Mirabeau.”

Waarden voor verandering

Scolaro besluit: “Onze visie op de toekomst toont dat het niet de technologie is die grenzen doet verschuiven in de industrie, maar dat het de waarden zijn die voor verandering zullen zorgen. Mirabeau neemt die verantwoordelijkheid en blijft veranderen en blijft dieper gaan. Vandaar ook onze scope gericht op Europa, om ons te verbinden met hoogstaand talent en zo gezamenlijk een community te vormen die een rol kan spelen in een voortdurend veranderende wereld.”

Recente stories