Digital-marketingprofessionals met de menselijke maat. Zo typeert managing director Frank Overbeek de werknemers van OrangeValley, het bureau voor digital marketing dat hij in 2008 mede oprichtte. “Als klanten of prospects een aanvraag doen, kijken wij altijd naar de drijfveren. Wat zijn de onderliggende uitdagingen, wensen en doelstellingen waardoor er behoefte is aan ondersteuning? Het centraal stellen van de persoon, de mens, maakt dat je veel beter en eerder begrijpt wat het werkelijke probleem is, en dat is cruciaal voor het uitwerken van de juiste oplossing”, zegt hij.
Vanzelfsprekend gaat oog voor de mens samen met vakmanschap en professionaliteit. Niet voor niets is OrangeValley in Nederland al jarenlang de vooruitlopende dienstverlener in datagedreven digital marketing, getuigen onder meer het jarenlange trackrecord, de cultuur waarin bescheidenheid en excelleren hand in hand gaan en interne goeroes die landelijke bekendheid genieten.
‘Hier word je in vier á vijf jaar tijd een top digital marketeer.’
Voor ambitieuze professionals is het bureau daarmee de ideale plek om zich verder in het vak te bekwamen. Een voorwaarde? Sterke affiniteit met data. “Wij geloven in datagedreven marketing; we vertrouwen op data als basis van onze optimalisatieprocessen.” Data intelligence, data solutions, SEO en digital strategy zijn voorbeelden uit het brede aanbod aan oplossingen.
Groeimogelijkheden
Overbeek ziet groeimogelijkheden, in het vak en als mens, als voornaamste reden dat professionals voor een volgende carrièrestap kiezen voor OrangeValley. “Groei is onomstotelijk de kern. Je leert jezelf kennen in een omgeving waar je per definitie professioneel groeit: een continue stroom van vernieuwing kenmerkt ons vak. Je kunt je werk alleen goed doen als je bijblijft in die ontwikkelingen. Je wordt hier continu geprikkeld om de diepte en breedte van het vakgebied te beheersen en anderzijds uitgedaagd om dit als adviseur te vertalen naar teams of directies van klanten als KPN, Diks Verzekeringen, Centraal Beheer en Danone.”
Kenniscentrum
“Onze brede scope en reputatie als kenniscentrum garanderen een sterk fundament voor consultants in digital marketing. Met de ervaring bij OrangeValley als bagage zou je uiteindelijk, zoals veel voormalige collega’s, terecht kunnen komen bij grote organisaties als Corendon, Achmea of Adidas. Je leert hier niet enkel het vak in de volle breedte kennen, maar ook begrijpen welke rol in dit alsmaar veranderende speelveld voor jou optimaal is”, vervolgt Overbeek. “Het is een bewezen formule, een ideale vervolgstap in je carrière.”
Beginnen met de data en eindigen met superresultaten
- Emerce 100-2021
- Olaf Boschman
- Charles Poorter
- Download artikel