Het gaat uiteindelijk om de lol van succes”, geeft Huib Ribbens, adviseur en mede-eigenaar, aan. “Doe het net even anders is daarbij, vinden wij, de weg naar succes.” Zijn collega Tamira Nicolai-van Vught, adviseur en mede-eigenaar, knikt enthousiast. “We brengen een twist aan, zodat de klant zelf na ons vertrek weer verder kan.”
Wat TWST onderscheidt is het feit dat de trainers en adviseurs bij de klanten op de werkvloer aan de slag zijn. “We zitten niet op de hei of in een hotelzaaltje met een flip-over”, zegt Nicolai. “We beschikken over een medewerkerspas en maken deel uit van het bedrijf.” Al snel schuiven de specialisten van TWST aan bij het directieoverleg of zijn ze erbij als de partners hun AVA hebben. Ze zijn zo een integraal onderdeel van de klantorganisatie.
Ribbens: “Het aanrakingspunt is bij ons contact wel steeds de leidinggevende, die we helpen om diens ambitie te realiseren.” Dat doet TWST niet alleen door inhouse advies en begeleiding van leiderschapsteams, maar ook via leiderschapstrainingen en executive coaching. “Hoewel die trajecten soms wel op een trainingslocatie zijn, vinden ook die nadrukkelijk in het hier en nu plaats”, stelt Nicolai. TWST zorgt er dan met reallifecasussen voor dat de deelnemers de werksituatie echt ervaren. En gebruikt daar zeker ook theater en videoregistraties bij. “Geen woorden, maar daden: we vertalen de theorie direct naar de praktijk. Dat is waar we voor staan.”
- MT1000-2024
- Mels Dees
- Download artikel