“Veel bedrijven laten groeikansen liggen door een gebrek aan tijd of marketingkennis”, zegt Frank Krepel, medeoprichter en strateeg bij SalesWizard. “Wij helpen hen die kansen alsnog te pakken door een maatwerkmix van branding, strategie, websites en onlinemarketingcampagnes. We onderscheiden ons daarbij door een no-nonsenseaanpak. We doen niet aan gouden bergen of wollig taalgebruik. We begrijpen dat hardwerkende mkb-ondernemers een mooie website willen, maar dat het hen vooral om resultaat en groei gaat. En dat zij daar geen miljoenenbudget voor in kunnen zetten. Daarom schetsen we altijd een ambitieus, maar realistisch einddoel. Een belofte die we waarmaken, maar nog vaker overtreffen.”
Sinds zijn oprichting in 2010 heeft SalesWizard al meer dan duizend opdrachtgevers uit het mkb geholpen. “Klanten waarderen onze laagdrempelige en persoonlijke benadering”, zegt Krepel. “We doen niet aan managers en overhead: iedere klant krijgt gewoon een marketeer als vast aanspreekpunt toegewezen. Indien nodig is deze marketeer meteen beschikbaar. En omdat we met korte lijnen werken, kan hij of zij snel alles regelen wat nodig is. Een werkwijze die ook intern blije gezichten oplevert. Onze marketeers genieten met volle teugen van de uitdaging en afwisseling die bij hun functie hoort. Ze staan er nooit alleen voor, want ze kunnen bouwen op de gezamenlijke expertise van een team van ervaren collega’s.”
- Emerce 100-2024
- Marco Mulders
- Download artikel