Wij geloven er in dat mensen de omgeving maken en deze omgeving ook de mensen ‘maakt’. Van strategie tot en met bedrijfsvoering werken wij samen met klanten om plaatsen in te richten die werken, denken en geven. Zij kiezen voor ons, omdat wij een omgeving creëren, beheren en onderhouden die het leven eenvoudiger, productiever en leuker maakt.
Onze mensen geven om de mensen die ze ondersteunen en voegen de ‘human touch’ toe om plaatsen te creëren die geven en behagen. Iedere medewerker van ISS op elke klantlocatie is onderdeel van ISS – opgeleid, toegerust, gemotiveerd en werkend volgens hoge standaarden.
Door dagelijks zij aan zij met klanten te werken begrijpen we elk aspect van de gebruikerservaring. We gebruiken data, inzichten en kennis voor de ontwikkeling van innovatieve strategieën en intelligente oplossingen om te voldoen aan de complexe vereisten van service delivery. Zo kunnen we risico’s beheren, kosten verlagen en zorgen voor consistentie.
Als een internationaal bedrijf met een reputatie op het gebied van eerlijkheid, gelijkheid en inclusie, helpen we iedereen problemen op te lossen en kansen die zich voordoen te grijpen. We zijn het als onze taak onze klanten te helpen hun doelen te bereiken. Of het nu gaat om ziekenhuizen die mensen genezen, organisaties die de productiviteit verhogen, luchthavens die passagiers vervoeren of productiefaciliteiten die goederen produceren. Wij staan klaar om te helpen.
People make places and places make people. We weten dat wanneer wij de dingen goed doen, dit levens verbetert en de wereld beter maakt. Dat is wat ons motiveert.