
Havas Worldwide Amsterdam
Sinds begin 2012 werken Havas Worldwide Amsterdam (voorheen Euro RSCG Amsterdam) en Havas Worldwide Digital Amsterdam (voorheen Euro RSCG 4D) samen. Vanuit een monumentaal pand in Amsterdam. Ze delen niet alleen werk, visie en onderkomen, maar ook hun naam: Havas Worldwide Nederland. Een Nederlands bureau dat gelooft in de kracht van creativiteit, in het idee, maar niet in de beperking van specialismen en media.
Dat dit geloof geen papieren geloof is, bewees Havas Worldwide (voormalig Euro RSCG) het afgelopen jaar. De groep ontwikkelde in Nederland diverse campagnes waarin branding, activatie en PR volledig samensmolten (o.a. de Metropole Orkest campagne ‘Wereldwijd Orkest’ en de Citroën DS5 Twitterrace). Deze geïntegreerde campagnes brachten Havas Worldwide terug in de top-10 van meest bekroonde bureaus van Nederland (bron: Adformatie).
In Nederland staat Havas Worldwide onder leiding van CEO Rob van Beek en is gevestigd aan de Sarphatistraat in Amsterdam. Zusterbedrijf Havas Media is gevestigd in Amstelveen en staat onder leiding van Roel van den Borne.