Mobiele apps zijn straks niet meer weg te denken uit de bedrijfsstrategie.


“Sinds de start van de smartphonerevolutie in 2008 zijn de schermen, processoren én dataverbindingen steeds beter geworden”, vertelt Gijs Verhoeven, product owner van Touchwonders. “Mobiele apparaten zijn nu vaak krachtiger en gebruiksvriendelijker dan desk- en laptops. Bovendien heb je ze altijd bij je. Net als consumenten verwachten medewerkers én zakelijke eindklanten dan ook dat een bedrijf hen mobiel faciliteert.”

Touchwonders is een toonaangevend mobile agency. Het verzorgt het gehele traject van concept tot en met ontwikkeling bij het creëren van native en web apps, zowel voor consumentenapps als zakelijke apps. “Een goede app moet slim, plezierig en eenvoudig zijn”, vertelt Verhoeven. “Kortom: hij maakt leven én werken makkelijker. Onze apps voldoen aan die eis. We brengen namelijk onze kennis en ervaring op het gebied van mobiel samen met de know how van onze klanten over hun business. Uniek hierbij is dat wij de visie van een concept altijd benaderen vanuit de gedachte van de eindgebruiker.

Natuurlijk beschikken wij over goede ontwikkelaars voor de beste technische oplossing, maar uiteindelijk staat de techniek in dienst van de gebruikerservaring. Met onze aanpak hebben we bewezen om voor uiteenlopende klanten als onder andere ING, PON en Weeronline oplossingen te ontwerpen en ontwikkelen die de omzet en efficiency verhogen. Belangrijker nog: onze apps worden met veel plezier door medewerkers en zakelijke eindklanten gebruikt. Om concurrerend te blijven, zullen bedrijven mobiele oplossingen en apps in hun bedrijfsstrategie moeten integreren. Wij ondersteunen hen bij die transformatie.”

www.touchwonders.com

Recente stories