Techniek maakt alles mogelijk, maar mensen maken het verschil. “Online bezoekers, klanten, medewerkers: hun unieke gedrag bepaalt hoe relevant een bedrijf is in haar online dienstverlening”, zegt Harald Middel, directeur strategie & design van theFactor.e. “Online succes begint met goed gebruikersonderzoek. Onze aanpak levert unieke inzichten op, zodat onze opdrachtgevers meer begrip en feeling voor hun doelgroepen krijgen. Dat is een belangrijke voorwaarde om de relatie met eindgebruikers te verdiepen en hen langdurig te binden. Online is niet anders dan fysiek contact: wie goed doet, goed ontmoet.”
TheFactor.e is in staat technisch en strategisch complexe integratievraagstukken op te lossen én terug te brengen tot overzichtelijke en haalbare stappen. “Een digitale transformatie is óók mensenwerk”, zegt Middel. “Als je nieuwe toepassingen introduceert, moeten je mensen daar wel mee uit de voeten kunnen. We checken altijd of onze opdrachtgever de juiste vaardigheden in huis heeft. Indien nodig helpen we teams op gestructureerde wijze een leercurve te maken. Van idee tot implementatie: onze werkwijze zorgt ervoor dat het hele proces solide en zonder teleurstellingen wordt doorlopen, zodat onze opdrachtgevers hun doelen en ambities daadwerkelijk realiseren. Dit geeft opdrachtgevers vertrouwen: in zichzelf, maar ook in ons. We zien dit terug in een hoge klanttevredenheid en langdurige partnerships. Voor ons is er niets mooiers dan bij te dragen aan het online gemak van ‘onze’ eindgebruikers en de creativiteit van geïnspireerde opdrachtgevers. Daar worden we als gedreven en toegewijde professionals oprecht gelukkig van.”
- Emerce 100-2021
- Marco Mulders
- Download artikel