Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

Samen duurzame en sociale impact maken

Albron is een allround hospitalitybedrijf dat inzet op duurzaamheid en sociaal ondernemen. Albron heeft de ambitie om een steeds grotere groep mensen te verleiden tot lekker, betaalbaar, gezond én duurzaam eten en drinken. “Verandering loopt via de weg der geleidelijkheid.”

Energie voor groei

Mediabureau STROOM heeft de wind in de zeilen. Pakt prijs na prijs, omdat het behalve voor media ook aandacht voor marketing- en merkcommunicatie heeft, klanten en personeel verwent en proactief de driehoek klant, media- en reclamebureau benadert; garanties voor topcampagnes. Samantha Catsburg en Martijn Jaartsveld leggen uit.

CX evolueert naar omzetgenerator

Zendesk helpt bedrijven om beter met hun klanten te communiceren. Het bedrijf publiceerde recent het CX Accelerator-onderzoek dat is uitgevoerd onder bijna vijfduizend CX-leiders uit de gehele wereld. “Een exceptionele klantervaring wordt de standaard.”

ALD Automotive: de mobiliteitsverzorger

ALD Automotive is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een ‘aanbieder van mobiliteit’, die veel meer doet dan een traditionele autoleasemaatschappij, zegt algemeen directeur Jeroen Kruisweg.

De toegevoegde waarde van het reisbureau

TUI heeft 140 eigen reisbureaus verspreid over Nederland en dat aantal is nog steeds groeiende. “Reisbureaus spelen net zo’n belangrijke rol in onze omnichannel strategie als de online dienstverlening.”

Gezag, ondernemerschap en klantgerichtheid

In de afgelopen jaren is Xebia snel uitgegroeid tot een internationaal bedrijf dat klanten in hun digitale transformatie ondersteunt.

Regionaal sterk in accountancy en advies

De accountants en adviseurs van de Jong & Laan ondersteunen doelgericht en persoonlijk bij het in kaart brengen van uitdagingen en risico’s nu, en het signaleren van kansen voor de toekomst. De groeistrategie brengt de dienstverlening binnen bereik van steeds meer bedrijven.

Persoonlijke bank in de digitale tijd

Persoonlijk, deskundig en digitaal – zo valt de dienstverlening van ABN AMRO in drie woorden samen te vatten. Bedrijven vinden in de bank bijvoorbeeld een partner voor de transitie naar een duurzame toekomst, particulieren zijn verzekerd van persoonlijk contact – ook via de digitale kanalen – én advies op belangrijke momenten in hun leven.

‘Onze continuïteit is gewaarborgd’

Na de coronacrisis draait Maison van den Boer weer op volle kracht. De overname door Compass Group Nederland, per 1 oktober jongstleden, biedt de party- en eventcateraar ruimte om zelfstandig te opereren en slagkracht om verder te innoveren en nieuwe ‘venues’ te verwerven.

‘We leveren kennis via onze professionals’

“Wij willen een relatie voor de lange termijn aangaan. Daarom zijn we een IT-dienstverlener die verdergaat dan een detacheerder. Dit is denk ik de reden dat we nu zo hoog in deze lijst binnenkomen. Ik zie het toch als een bevestiging dat wij de juiste koers varen.”

De nieuwe advocaten

JPR Advocaten is een ondernemend kantoor met een geheel eigen kijk op de advocatuur. De menselijke maat, betrokkenheid en transparantie staan voorop. “Gedegen vakkennis mag je van alle advocaten verwachten, maar wij vinden dat professionaliteit niet afstandelijk hoeft te zijn.”

Ondernemend met flinke dosis lef

De accountants en adviseurs van JAN© durven af te wijken van de geijkte paden om als sparringpartner ondernemers écht verder te helpen, vertellen Pieter Mul en Andrea van der Giezen. Prettig voor klanten én voor medewerkers, die volop mogelijkheden hebben om hun ambities waar te maken in een no-nonsenseorganisatie.