Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

Van gras tot glas

Zuivelgigant FrieslandCampina is volgens Reputation Institute opgeklommen tot het derde best gewaardeerde grote Nederlandse bedrijf. De focus op duurzaamheid en een goed inkomen voor de boer werpt zijn vruchten af, waarbij de slagvaardige en marktgerichte organisatie de hele keten van ‘gras tot glas’ stevig in de greep heeft.

Blijvend ontwikkelen: sterk in je werk

Drinkwaterbedrijf Vitens scoort een hoge notering in het MT500-onderzoek. “Mooi! Het is fijn dat onze peers ook erkennen dat het een mooi bedrijf is om voor te werken, in een omgeving die snel verandert”, zegt Marike Bonhof, directielid Vitens.

Samen op weg

Logistiek dienstverlener Simon Loos heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Het familiebedrijf in transport, warehousing, co-packing en logistieke consultancy wil zijn uitstekende reputatie als werkgever graag uitbouwen naar ‘employer of choice’.

Digitalisatie als belangrijkste ‘competitive edge’

Time-to-market wordt in de industrie steeds korter door toenemende concurrentie en veeleisende klanten. Meer dan ooit bestaat de roep om gepersonaliseerde producten én scherp geprijsde topkwaliteit. Digitalisatie is hiertoe de sleutel. Bij Siemens Digital Industries Software hebben ze daarvoor de juiste oplossingen, mensen en kennis beschikbaar. Directeur Bas Kuper legt uit.

Van schade naar waarde

De opmars van geïntegreerde camera’s in autoruiten maakt reparatie steeds complexer. Maar de automobilist wil daar bij schade niets van merken. Daarom wil Belron® één naadloos schadeproces voor de klant bieden. “Wij ontwikkelen voor verzekerings- en leasebedrijven een complete oplossing voor claimafhandeling en ruitherstel.”

Flexibilisering vraagt om regie

De wereld van werk verandert. En die veranderingen vragen om een efficiënte en transparante aanpak. Brainnet is de inhuurspecialist die het managen van flexarbeid volledig beheerst. “De huidige flexibilisering vraagt om regie.”

Hub voor duurzame samenwerking

Het nieuwe hoofdkantoor van Aalberts in World Trade Center Utrecht (WTC) moet een hub worden waar de sterke punten van de organisatie nog beter tot hun recht komen. Duurzaamheid en samenwerking, onderling en met partners uit bedrijfsleven en onderwijs, zijn voorbeelden.

Prikkelende producties voor iedereen

Vier jaar geleden is Stage Entertainment Nederland ontstaan uit de fusie van Albert Verlinde Entertainment en Joop van den Ende Theaterproducties. Deze zakelijke overname en creatieve fusie heeft toentertijd voor een moment van herijking gezorgd. Met succes als gevolg.

De energietransitie slaagt als we denken én doen

De gemiddelde Nederlander betaalt ongeveer een nettomaandsalaris aan elektriciteit en gas, waarvan een groot deel belasting is. Dat is op termijn onhoudbaar en bovendien onverstandig voor het slagen van de energietransitie als je mensen óók vraagt om flink te investeren in verduurzaming.

Uitblinken in stimulerende werkomgeving

ING verandert snel en loopt binnen en buiten Nederland voorop door zijn innovaties en ambitie om een digitaal en open platform te worden. De doelstelling van ING ‘empowering people to stay a step ahead in life and in business’ is daarbij leidend.

Zorgeloze mobiliteit voor elk bedrijf

Mobiliteitsbeleid van bedrijven gaat tegenwoordig over veel meer dan alleen de leaseauto. Elke medewerker moet efficiënt en zonder gedoe kunnen reizen. AutoBinck biedt daarvoor een compleet dienstenpakket aan dat ook de werkgever volledig ontzorgt

Aantoonbaar beter presteren dankzij data

Het ontsluiten van data is voor Hot ITem geen doel op zich, maar een middel om klanten betere prestaties te laten leveren. Het gaat erom data in te zetten voor de doelstellingen van de business. Als dat slim gebeurt, kan dat miljoenen opleveren.