Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

Innovatie sleutel Achmea’s ultieme klantbeleving

Bij verzekeren denk je al snel aan risico’s afdekken. Aan schades rondom huis, aan je auto of aan medische kosten. En aan de rol van de verzekeraar die ervoor zorgt dat je deze schade vergoed krijgt. Maar Lidwien Suur van de Raad van Bestuur van Achmea zegt: “We zijn en betekenen zoveel meer dan dat.”

Crisis dwingt bedrijven tot nieuw mobiliteitsbeleid

De diepste crisis ooit. Het coronavirus trof NS snoeihard. Het gedrag van zakelijke reizigers gaat zelfs structureel veranderen: minder naar kantoor. Ivo Steffens, directeur Commercie: “Hoe winnen we de forens weer terug? Bedrijven herzien hun mobiliteitsbeleid én vragen ons flexibiliteit. Daarom lanceren we NS Go, een flinke stap vooruit voor zowel werkgevers als werknemers.”

Structureel bouwen aan sterkere bedrijfstop

The Executive Network (TEN), bureau voor executive search en interim-management, bevindt zich voor het derde jaar op rij in de hoogste regionen van de MT1000-lijst en de beste bedrijven voor executive search. TEN richt zich op het invullen van directie-, bestuurs- en commissarisposities. Door het ambacht van executive search te combineren met de nieuwste datagedreven technologieën bouwt TEN aan een sterkere, toekomstbestendige Nederlandse top.

Meebewegen met omstandigheden

“Als leiders in trainingen weten wij bij Boertien Vergouwen Overduin: het succes van organisaties wordt bepaald door de mensen die er werken. Continu leren is belangrijker dan ooit.” Dit besef is door covid-19 sterk gegroeid, blijkt uit een onderzoek van BVO en Opleiding.nl.

Private banking met maatschappelijke impact

Voor steeds meer klanten van ING Private Banking is maatschappelijke impact een van de aspiraties, vertelt directeur Léon Wijnands. Vaak leidt dat tot een duurzamere invulling van de beleggingsportefeuille. Met Forward planning vertaalt de bank aspiraties naar een plan dat houvast geeft voor de lange termijn.

Online opleider verovert de wereld

Hans Schuurmans, CEO SkillsTown, staat voor dat hij leren betaalbaar houdt én een bijdrage wil leveren aan de prestatie van medewerkers en organisaties. “De wereld van online leren is enorm gegroeid.”

Startklaar voor nieuw decennium vol disruptie

SparkOptimus groeide sinds 2010 uit tot dé specialist in digitale transformaties: honderden bedrijven over de hele wereld hebben met hulp van de strategieconsultant ingezet op technologie voor betere dienstverlening. Oprichters Alexandra Jankovich en Tom Voskes zijn klaar voor een nieuw decennium vol disruptie.

Van een pak kun je geen mouwen opstropen

Als challenger beweegt T-Mobile Ondernemen zich ook op de zakelijke markt tegen de belangrijkste trends in. Zo mag het zich de snelste groeier met de grootste klanttevredenheid noemen. Het belangrijkste ingrediënt? “We proberen in iedere medewerker het ondernemerschap aan te wakkeren. Het vliegwiel is gaan draaien.”

Juiste balans bij digitale transformatie

Bij geslaagde digitale transformaties zijn digitalisering en aanpassing van de organisatie met elkaar in balans, weet Maurice Boon van Quint. Het onafhankelijke adviesbureau combineert technische en organisatorische expertise om transformaties in goede banen te leiden en bewijst zijn meerwaarde in talloze opdrachten.

Klaar voor next generation leadership

Digitalisering is een pad vol kansen, maar ook valkuilen. Niet alle managers, bestuurders en toezichthouders zijn zich echter bewust van deze kansen én risico’s. De digitaliseringsopleidingen van Nyenrode Business Universiteit helpen hen om hier zicht en grip op te krijgen.

‘Veranderbereidheid is de basis van onze ontwikkeling’

De klantbehoefte, de maatschappij en de juridische dienstverlening veranderen sneller dan ooit. Inspelen op trends als nieuwe samenwerkingsvormen, kennisdeling, digitalisering en maatschappelijke relevantie bracht Dirkzwager legal & tax veel waardering. “De onderscheidende veranderbereidheid van onze mensen is de basis. De wil én durf om ons verder te ontwikkelen zijn groot.”

Mensgericht en vindingrijk vakmanschap

Samenwerken, elkaar helpen en oprechte interesse. Dat zijn, naast vakmanschap en inventiviteit, de gouden kenmerken waardoor een organisatieadviesbureau zich onderscheidt. Bij Mobilee beschouwen ze dit als ‘gewoon ons werk doen’. En dat waarderen hun klanten enorm!