De tijd dat een reclamebureau een merk bouwde met alleen campagnes, is voorbij. Een creatief bureau moet nu op vele markten thuis zijn om een merk die beslissende boost te geven. Merkbouwer dentsuACHTUNG! beweegt zich dan ook het liefst op het snijvlak van communicatie en experience.
“Fossielvrij staal, circulaire plastics, klimaatneutrale logistiek: dit en meer kunnen we binnen dertig jaar bereiken”, aldus Jan Ferwerda, CEO Technische Unie. “Door bij onszelf te beginnen en als Sonepar Company met onze wereldwijde ketenpartners onze verantwoordelijkheid te nemen, maken we de toekomst samen mogelijk!”
Begin 2020 tekende Athlon Nederland in een white paper op hoe wonen, werken en mobiliteit er in 2030 uit zal zien. De visie was nog niet verschenen of corona zette alles op zijn kop. Wat bleek: de voorspelde ontwikkelingen zijn juist in een stroomversnelling gekomen.
Sodexo neemt organisaties de zorg voor hun facilitaire dienstverlening uit handen met een integraal aanbod, vertellen CEO Robert Claasen en COO Marcel Brouwer. Trefwoorden in de dienstverlening zijn kwaliteit en welzijn, samengevat in Quality of Life, het motto sinds de oprichting meer dan vijftig jaar geleden.
ING steekt veel tijd en aandacht in een werkomgeving waarin vakmensen het beste uit zichzelf halen en tegelijkertijd de optimale balans kunnen vinden tussen werk en privé, vertelt Maarten van Beek. Dat is een continu proces, waarbij ING de lat hoog legt. “We willen de mooiste en beste werkgever van Nederland zijn.”
Linda Hoebe, sinds augustus 2020 Financieel Directeur bij Koninklijke Auping, constateert dat het bedrijf profiteert van de toenemende aandacht voor gezondheid en goed slapen en van de trend om het huis op te knappen. Dit biedt Auping volop ruimte voor innovatie en verduurzaming.
NHG is getransformeerd naar een organisatie met multidisciplinaire teams op basis van vier strategische pijlers. Kern van het nieuwe leiderschap is samenwerken, inspireren en richting geven, met wendbaarheid om vernieuwingen in woonfinanciering te initiëren. “In de sterk veranderende omgeving maken wij zo maatschappelijk het verschil.”
Toen corona de wereld in pauzestand zette, zag schoonmaakbedrijf CSU het werk voor duizenden medewerkers wegvallen. Die crisis bood ook kansen: dankzij slimme samenwerking en innovatieve oplossingen heeft CSU de dienstverlening verbeterd én uitgebreid. Tot aan de thuiswerkplek toe.
Tegen de trend in zoekt Alfa Accountants en Adviseurs de nabijheid van het mkb op. Zowel letterlijk – met kantoren in de buurt – als figuurlijk, door onderdeel te zijn van een lokale en duurzame economie. “We willen niet de beste van, maar voor de wereld zijn.”
Groei en internationale expansie: dat is waar de organisatie achter YoungCapital voor gaat de komende jaren. Een volgende stap hierin is de keuze voor de nieuwe naam van de groep: The Works. Ineke Kooistra, CEO: “Een naam die staat voor het waarmaken van onze groeiambities.”
De Nederlandse Apollo Vredestein-bandenfabriek bestaat volgend jaar 75 jaar. Van zelfstandig ondernemerschap uitgegroeid tot onderdeel van een Indiaas conglomeraat. “Door digitalisering zal de apparatuur in de Enschedese fabriek met succes de toekomst tegemoet treden.”
Conclusion opereert als bruggenbouwer tussen strategie, business en technologie. Het bedrijf onderscheidt zich door een ecosysteem van 26 expertbedrijven op het vlak van businesstransformatie en IT-services. In partnerschap met klanten biedt Conclusion samenhangende oplossingen voor complexe uitdagingen.