Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

Empathisch incasseren heeft de toekomst

Met empathisch incasseren wil Centraal Invorderings Bureau (CIB) het debiteurenrisico minimaliseren en de klantrelatie optimaliseren. Een combinatie van de beste mensen en de meest innovatieve systemen is de sleutel tot dit succes. Managing Directors Niels de Peuter, CEO en Roman Berkhout, CCO lichten toe.

Samen optrekken bij digitale transformatie

Bij veel overheden, instellingen en bedrijven staat digitale transformatie hoog op de strategische agenda. Organisatieadviesbureau Mobilee uit Utrecht helpt bij de vaak complexe keuzen die dat met zich meebrengt en bij de realisatie van de verandering.

Energie voor groei

Merkpositie, merkrelevantie: ieder merk zou regelmatig na moeten denken over het speelveld waar het zich in begeeft en waar de groeipotentie zit. En dit proces met de frisse blik van de mediaprofessionals van STROOM een kwalitatieve boost geven.

Met grip naar de elektrische leasebus

Duurzame mobiliteit staat bij LeasePlan hoog in het vaandel; ruim de helft van de bestelde leaseauto’s is op dit moment elektrisch. Lichte bedrijfswagens blijven echter sterk achter. Een nieuwe operational-leaseoplossing gaat dit veranderen. Mét behoud van grip en flexibiliteit.

Marcom as a service

Marcombureau effectgroep* heeft een nieuwe samenwerkingsvorm met klanten ontwikkeld: met Communicatiecollega, ofwel Coco, werkt het bureau toe naar een efficiënte en bestendige samenwerking, om zijn belofte van effectieve merkcommunicatie nog beter waar te kunnen maken.

Professioneel puzzelen

T-Systems Nederland heeft zich van grote IT-hoster ontpopt tot hoogwaardige multicloudprovider en digital enabler. Via ‘professioneel puzzelen’ met digitale oplossingen worden bedrijven in diverse branches ondersteund bij hun digitale transformatie. Directeuren Sake Algra en Hans Aaldering lichten de aanpak toe.

‘Wij helpen klanten beter te beslissen’

De kantoren waren al ingericht op teamwork; nu volgt de verbouwing van de onderneming. “Aon verandert van een traditionele verzekeringsmakelaar in een adviesbedrijf dat in teams klanten helpt om risico’s te verkleinen. Niet altijd is dat met een verzekering”, zegt CEO Marc van Nuland.

115 jaar vertrouwd vakmanschap

Marktleider Maison van den Boer maakte als gevolg van de coronacrisis noodgedwongen een reorganisatie door. De daaruit ontstane onderneming is leaner en meaner, wendbaarder en opereert met nieuw elan vanuit de kerncompetenties gastronomie, vakmanschap en beleving.

Marktleider in logistiek management

GXO is ’s werelds grootste leverancier van pure-play contractlogistiek. Het bedrijf is in augustus 2021 gelanceerd als spin-off van XPO en heeft een eigen beursnotering. “Als zelfstandig bedrijf kunnen we ons nog beter op kwaliteit en groei focussen.”

Een sprekende eigen kijk op klantcontact

Terwijl de behoefte aan flexibiliteit blijft en de druk op klanttevredenheid toeneemt, vindt klantcontactspecialist Webhelp toch de ruimte om echt te vernieuwen. De verklaring? “Natuurlijk zijn digitalisering en automatisering belangrijke factoren; het grootste verschil maken we echter aan de basis: met onze mensen.”

Organisatie met een duurzaamheidsmissie

Social return, ketenverantwoordelijkheid en circulaire IT. Deze items vormen voor Centralpoint sustainability. Maar ze zijn ook al heel wat jaren de voorwaarden voor duurzame groei. Het enthousiasme voor en succes van deze aanpak maakt de organisatie een grote inspiratiebron.

Samen werken aan betekenisvol werk

Mensen en organisaties gidsen door de maatschappelijke transitie naar betekenisvol werk. Zodat ál het werk wordt gezien als een set van betekenisvolle activiteiten. CEO Olympia, Dimitri Yocarini, legt bevlogen uit hoe de purpose vertaald is in alles wat ze doen. Een lijn gewaardeerd door klant, flexkracht en werknemer.