Twee jaar op rij een hoogste positie in de categorie “Salesadvies en Salestraining” en ook dit jaar weer een hoogste notering? Menselijke maat en pragmatisch handelen liggen daaraan ten grondslag. “Daarbij levert het onderscheidende totaalconcept – van strategie tot uitvoering én verkooptraining – structurele winstverbetering voor klanten op.”
TwynstraGudde helpt organisaties om urgente en complexe maatschappelijke opgaven versneld te realiseren. Het adviesbureau voert daarbij als motto ‘impact op morgen’. “We dragen bij aan een samenleving waarin mensen en organisaties zich duurzaam ontwikkelen.”
Financieel dienstverlener Visser & Visser is gegroeid dankzij de managementfilosofie van Eckhart Wintzen, gebaseerd op groei, ontwikkeling en celdeling. Inmiddels heeft het bedrijf ruim vierhonderd medewerkers in twaalf autonome vestigingen.
Whyz behaalde een hoge positie in de categorie ‘beste zakelijke dienstverlener van Nederland’ in de MT1000. Een mijlpaal voor het in 2010 opgerichte executive-searchbureau. Whyz is uitgegroeid tot een kenniscentrum in transformatie, met als doel om de winnende profielen voor hun klanten te bepalen en het verschil te maken.
Volgend jaar is ARAG zestig jaar actief op de Nederlandse markt. Het uitgangspunt is exact hetzelfde als in het begin: recht toegankelijk maken en iedere klant zorgvuldig én persoonlijk helpen. De hoge klanttevredenheid onderstreept dat de verzekeraar hier uitstekend in slaagt.
De nieuwe werkelijkheid verlaagt de kantoorbezetting. Tegelijk wensen medewerkers een ruimer aanbod gezonde producten in het bedrijfsrestaurant. Daarom lanceerde foodservicebedrijf Albron innovatieve concepten waarbij mensen zelf afrekenen. “Afgestemd op het nieuwste eetgedrag. Via modulaire invullingen helpen we bedrijven met impact maken op gezondheid én duurzaamheid.”
Ieder merk wil dat investeringen in marketing en media tot gewenste resultaten leiden. De juiste consument op het juiste moment aanspreken. Om dat te organiseren kan en moet een bedrijf veel zelf kunnen, maar de relatie met een bureau moet dat nog effectiever en efficiënter maken.
Wind, water en zon; dát is Zeeland. Met alles wat Zeeland zo mooi en aantrekkelijk maakt, wekken de Zeeuwen ook groene stroom op. Combineer dat met wat je als bedrijf nodig hebt om op energiegebied te verduurzamen en je hebt een prachtig portfolio dat heel Nederland aanspreekt.
‘Connecting people and places to make the world work better’ is de purpose van ISS Facility Services. De facilitaire dienstverlener, een van de grotere van Nederland, doet dat met betrouwbare en klantgerichte dienstverlening, vertelt CEO Edu Peek. Het uiteindelijke doel: “To make the customer work better.”
Lenovo is de grootste computing-hardwareleverancier ter wereld. Het toonaangevende bedrijf onderscheidt zich door als enige producent end-to-endoplossingen te leveren: van datacenter tot werkplek en mobiele oplossingen. “Onze TruScale-propositie maakt klanten meer flexibel.”
Grip op dataNetApp helpt klanten om hun data maximaal te benutten. Het bedrijf levert systemen, software en diensten die applicaties optimaal laten functioneren in een hybride cloudomgeving. “Uiteindelijk draait het maar om één ding: een excellente eindgebruikerservaring.”
Er zijn weinig bedrijven die in zo veel sectoren hun diensten verlenen als adviesbureau en verzekeringsmakelaar Willis Towers Watson. De coronatijd was een uitdagende periode, waarin klanten door een moeilijke tijd moesten worden geloodst. “Ik ben trots op wat onze medewerkers hebben verricht.”