Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

Our people make places

‘Connecting people and places to make the world work better’ is de purpose van ISS Facility Services. De facilitaire dienstverlener, een van de grotere van Nederland, doet dat met betrouwbare en klantgerichte dienstverlening, vertelt CEO Edu Peek. Het uiteindelijke doel: “To make the customer work better.”

Intelligent transformeren

Lenovo is de grootste computing-hardwareleverancier ter wereld. Het toonaangevende bedrijf onderscheidt zich door als enige producent end-to-endoplossingen te leveren: van datacenter tot werkplek en mobiele oplossingen. “Onze TruScale-propositie maakt klanten meer flexibel.”

Grip op data

NetApp helpt klanten om hun data maximaal te benutten. Het bedrijf levert systemen, software en diensten die applicaties optimaal laten functioneren in een hybride cloudomgeving. “Uiteindelijk draait het maar om één ding: een excellente eindgebruikerservaring.”

Wel de impact, niet het risico

Er zijn weinig bedrijven die in zo veel sectoren hun diensten verlenen als adviesbureau en verzekeringsmakelaar Willis Towers Watson. De coronatijd was een uitdagende periode, waarin klanten door een moeilijke tijd moesten worden geloodst. “Ik ben trots op wat onze medewerkers hebben verricht.”

Empathisch incasseren heeft de toekomst

Met empathisch incasseren wil Centraal Invorderings Bureau (CIB) het debiteurenrisico minimaliseren en de klantrelatie optimaliseren. Een combinatie van de beste mensen en de meest innovatieve systemen is de sleutel tot dit succes. Managing Directors Niels de Peuter, CEO en Roman Berkhout, CCO lichten toe.

Samen optrekken bij digitale transformatie

Bij veel overheden, instellingen en bedrijven staat digitale transformatie hoog op de strategische agenda. Organisatieadviesbureau Mobilee uit Utrecht helpt bij de vaak complexe keuzen die dat met zich meebrengt en bij de realisatie van de verandering.

Energie voor groei

Merkpositie, merkrelevantie: ieder merk zou regelmatig na moeten denken over het speelveld waar het zich in begeeft en waar de groeipotentie zit. En dit proces met de frisse blik van de mediaprofessionals van STROOM een kwalitatieve boost geven.

Met grip naar de elektrische leasebus

Duurzame mobiliteit staat bij LeasePlan hoog in het vaandel; ruim de helft van de bestelde leaseauto’s is op dit moment elektrisch. Lichte bedrijfswagens blijven echter sterk achter. Een nieuwe operational-leaseoplossing gaat dit veranderen. Mét behoud van grip en flexibiliteit.

Marcom as a service

Marcombureau effectgroep* heeft een nieuwe samenwerkingsvorm met klanten ontwikkeld: met Communicatiecollega, ofwel Coco, werkt het bureau toe naar een efficiënte en bestendige samenwerking, om zijn belofte van effectieve merkcommunicatie nog beter waar te kunnen maken.

Professioneel puzzelen

T-Systems Nederland heeft zich van grote IT-hoster ontpopt tot hoogwaardige multicloudprovider en digital enabler. Via ‘professioneel puzzelen’ met digitale oplossingen worden bedrijven in diverse branches ondersteund bij hun digitale transformatie. Directeuren Sake Algra en Hans Aaldering lichten de aanpak toe.

115 jaar vertrouwd vakmanschap

Marktleider Maison van den Boer maakte als gevolg van de coronacrisis noodgedwongen een reorganisatie door. De daaruit ontstane onderneming is leaner en meaner, wendbaarder en opereert met nieuw elan vanuit de kerncompetenties gastronomie, vakmanschap en beleving.

‘Wij helpen klanten beter te beslissen’

De kantoren waren al ingericht op teamwork; nu volgt de verbouwing van de onderneming. “Aon verandert van een traditionele verzekeringsmakelaar in een adviesbedrijf dat in teams klanten helpt om risico’s te verkleinen. Niet altijd is dat met een verzekering”, zegt CEO Marc van Nuland.