Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

De klanttevredenheid hoog houden

MTH en DRV slaan de handen ineen om te investeren in een gezamenlijk kwaliteitshuis, compliance en innovatie. Door een strategische samenwerking willen ze de kwaliteit van hun organisaties en hun internationale netwerk verder vergroten om de hoge klanttevredenheid te borgen.

‘Ahead of change’ is meer dan alleen IT

Ordina helpt klanten de verandering voor te blijven door hun IT en businessprocessen te transformeren. Het onafhankelijke IT-bedrijf fungeert daarbij als een brede businesspartner. “Dankzij onze branche- en organisatiekennis hebben onze oplossingen ook echt impact.”

Innovatieve toolkit stimuleert ontwikkeling

De schrijnende personeelskrapte brengt duurzame inzetbaarheid hoog op menig agenda. Zo ook voorkoming van de sinds corona toenemende uitval van werknemers. Ze ervaren meer stress en hybride werken geeft uitdagingen. “Het vernieuwende NewHR biedt inzicht in gedrag en ontwikkeling. Praktische e-assessments stimuleren duurzame inzetbaarheid en ontwikkeling én voorkomen uitval.”

Currence vernieuwt iDEAL en breidt uit

iDEAL is de belangrijkste omnichannel betaalmethode van Europa. iDEAL krijgt een nieuwe IT-infrastructuur met API’s en daarvoor zoekt Currence innovatieve, ondernemende IT-professionals, zoals creatieve product developers, solution architects en UX-designers.

Succesroute naar structurele winstverbetering

Twee jaar op rij een hoogste positie in de categorie “Salesadvies en Salestraining” en ook dit jaar weer een hoogste notering? Menselijke maat en pragmatisch handelen liggen daaraan ten grondslag. “Daarbij levert het onderscheidende totaalconcept – van strategie tot uitvoering én verkooptraining – structurele winstverbetering voor klanten op.”

Impact met blijvende waarde

TwynstraGudde helpt organisaties om urgente en complexe maatschappelijke opgaven versneld te realiseren. Het adviesbureau voert daarbij als motto ‘impact op morgen’. “We dragen bij aan een samenleving waarin mensen en organisaties zich duurzaam ontwikkelen.”

De menselijke maat blijft doorslaggevend

Financieel dienstverlener Visser & Visser is gegroeid dankzij de managementfilosofie van Eckhart Wintzen, gebaseerd op groei, ontwikkeling en celdeling. Inmiddels heeft het bedrijf ruim vierhonderd medewerkers in twaalf autonome vestigingen.

Op zoek naar dé new generation leaders

Whyz behaalde een hoge positie in de categorie ‘beste zakelijke dienstverlener van Nederland’ in de MT1000. Een mijlpaal voor het in 2010 opgerichte executive-searchbureau. Whyz is uitgegroeid tot een kenniscentrum in transformatie, met als doel om de winnende profielen voor hun klanten te bepalen en het verschil te maken.

Toegankelijke én persoonlijke rechtshulp

Volgend jaar is ARAG zestig jaar actief op de Nederlandse markt. Het uitgangspunt is exact hetzelfde als in het begin: recht toegankelijk maken en iedere klant zorgvuldig én persoonlijk helpen. De hoge klanttevredenheid onderstreept dat de verzekeraar hier uitstekend in slaagt.

Gemak én gezonder eten tegen lagere kosten

De nieuwe werkelijkheid verlaagt de kantoorbezetting. Tegelijk wensen medewerkers een ruimer aanbod gezonde producten in het bedrijfsrestaurant. Daarom lanceerde foodservicebedrijf Albron innovatieve concepten waarbij mensen zelf afrekenen. “Afgestemd op het nieuwste eetgedrag. Via modulaire invullingen helpen we bedrijven met impact maken op gezondheid én duurzaamheid.”

Kracht van eigenzinnigheid

Ieder merk wil dat investeringen in marketing en media tot gewenste resultaten leiden. De juiste consument op het juiste moment aanspreken. Om dat te organiseren kan en moet een bedrijf veel zelf kunnen, maar de relatie met een bureau moet dat nog effectiever en efficiënter maken.

DELTA geeft positieve energie

Wind, water en zon; dát is Zeeland. Met alles wat Zeeland zo mooi en aantrekkelijk maakt, wekken de Zeeuwen ook groene stroom op. Combineer dat met wat je als bedrijf nodig hebt om op energiegebied te verduurzamen en je hebt een prachtig portfolio dat heel Nederland aanspreekt.