TUI heeft 140 eigen reisbureaus verspreid over Nederland en dat aantal is nog steeds groeiende. “Reisbureaus spelen net zo’n belangrijke rol in onze omnichannel strategie als de online dienstverlening.”
In de afgelopen jaren is Xebia snel uitgegroeid tot een internationaal bedrijf dat klanten in hun digitale transformatie ondersteunt.
De accountants en adviseurs van de Jong & Laan ondersteunen doelgericht en persoonlijk bij het in kaart brengen van uitdagingen en risico’s nu, en het signaleren van kansen voor de toekomst. De groeistrategie brengt de dienstverlening binnen bereik van steeds meer bedrijven.
Persoonlijk, deskundig en digitaal – zo valt de dienstverlening van ABN AMRO in drie woorden samen te vatten. Bedrijven vinden in de bank bijvoorbeeld een partner voor de transitie naar een duurzame toekomst, particulieren zijn verzekerd van persoonlijk contact – ook via de digitale kanalen – én advies op belangrijke momenten in hun leven.
Na de coronacrisis draait Maison van den Boer weer op volle kracht. De overname door Compass Group Nederland, per 1 oktober jongstleden, biedt de party- en eventcateraar ruimte om zelfstandig te opereren en slagkracht om verder te innoveren en nieuwe ‘venues’ te verwerven.
“Wij willen een relatie voor de lange termijn aangaan. Daarom zijn we een IT-dienstverlener die verdergaat dan een detacheerder. Dit is denk ik de reden dat we nu zo hoog in deze lijst binnenkomen. Ik zie het toch als een bevestiging dat wij de juiste koers varen.”
JPR Advocaten is een ondernemend kantoor met een geheel eigen kijk op de advocatuur. De menselijke maat, betrokkenheid en transparantie staan voorop. “Gedegen vakkennis mag je van alle advocaten verwachten, maar wij vinden dat professionaliteit niet afstandelijk hoeft te zijn.”
De accountants en adviseurs van JAN© durven af te wijken van de geijkte paden om als sparringpartner ondernemers écht verder te helpen, vertellen Pieter Mul en Andrea van der Giezen. Prettig voor klanten én voor medewerkers, die volop mogelijkheden hebben om hun ambities waar te maken in een no-nonsenseorganisatie.
Accountants- en adviesorganisatie PwC scoort hoog in de MT1000 als het gaat om hr-advies. Het kantoor kan eraan bijdragen dat een werkgever zich als ‘employer of choice’ weet te positioneren. Met succes.
Toekomstbestendig ondernemen staat steeds vaker op de agenda van zowel mkb-bedrijven als ‘mid-corporates’. Maar hoe vul je dit in? En waar te beginnen? Accountants- en adviesbureau Grant Thornton helpt bedrijven van a tot z met hun duurzaamheidstransitie.
De clientservicebranche is van oudsher sterk klantgeoriënteerd – logisch en terecht. Maar om de klanttevredenheid te verhogen, kijkt Fabrique ook nadrukkelijk naar binnen. Hoe dit werkt, vertellen operationeel directeur Erik van der Meer en studio director Sjoerd van der Kooij.
Iedere schoonmaakmedewerker verdient oprechte aandacht. Als bedrijf dat zijn sociale verantwoordelijkheid serieus neemt, voelt Gom zich betrokken bij zijn mensen. Wil dat ze lekker in hun vel zitten en hen verder helpen op de arbeidsmarkt. En daar profiteren ook de klanten van.