Fotograaf: Sebastiaan Westerweel

‘Mensen helpen zit in onze genen’

Klaverblad Verzekeringen biedt gewoon goede producten en ongewoon goede service voor de gewone Nederlander. De coöperatieve verzekeraar scoort in deze gids zeer hoog op klantgerichtheid en volgens divisiemanagers Esther Oostrom en Maurice van der Putten is dat niet per ongeluk.

Snellere verkoop dankzij betere service

SnelStart levert administratiesoftware voor alle ondernemers in Nederland. Het werkt daarbij nauw samen met diverse partners om software te implementeren en de dienstverlening doorlopend te verbeteren. Met als resultaat dat eindklanten kunnen ondernemen zoals zij dat willen.

‘Kwaliteit is een randvoorwaarde’

Dit jaar verstevigde cateraar Compass Group zijn portfolio in sports, leisure & events door de overname van J&M Support en Maison van den Boer. Hoe ziet het bedrijf ze de toekomst van dit segment in Nederland en België, en hoe wil het zijn visie op een duurzame manier realiseren?

Assessment als vliegwiel voor succes

Berenschot is een zelfstandig en onafhankelijk organisatieadviesbureau dat zich richt op maatschappelijke uitdagingen in uiteenlopende sectoren. Het biedt daarnaast onder andere advies en digitale oplossingen bij selectie- en ontwikkelingsvraagstukken. “De ‘war on talent’ vraagt om een bredere kijk op iemands capaciteiten.”

Een enorme sprong in klanttevredenheid

De wereld van hr- en payrollsoftware is al lang niet meer zo statisch als voorheen. Feedback van de klant helpt om producten te verbeteren en co-development is aan de orde van de dag. Zoals bij Visma | Raet, dat met een sprongetje hoog in de MT1000-ranking is beland.

Energietransitie: een reis samen met klanten!

Eneco wil in 2035 klimaatneutraal zijn. De weg daarnaartoe wil het bedrijf samen met de klant afleggen. En dat gaat veel verder dan alleen groene stroom leveren, zeggen Dick Velings en Sandra van Maarseveen van het energiebedrijf.

Alles-in-éénplatform voor hr

GITP ontdekt en ontwikkelt het talent van mensen, teams en organisaties. Het bureau combineert hierbij de kennis en ervaring van adviseurs met state-of-the-art digital tools. “Dankzij deze krachtige combinatie maken we aantoonbaar een duurzame impact.”

Smeltkroes van talent

In coronatijd lagen veel branches stil, waardoor grote aantallen mensen in lager betaalde beroepen ander werk hebben gezocht. Als grootste werkgever in de facilitaire sector had CSU daar amper last van. Wat is hun geheim? “Wij streven ernaar om meer te zijn dan alleen een werkplek.”

Samen duurzame en sociale impact maken

Albron is een allround hospitalitybedrijf dat inzet op duurzaamheid en sociaal ondernemen. Albron heeft de ambitie om een steeds grotere groep mensen te verleiden tot lekker, betaalbaar, gezond én duurzaam eten en drinken. “Verandering loopt via de weg der geleidelijkheid.”

Energie voor groei

Mediabureau STROOM heeft de wind in de zeilen. Pakt prijs na prijs, omdat het behalve voor media ook aandacht voor marketing- en merkcommunicatie heeft, klanten en personeel verwent en proactief de driehoek klant, media- en reclamebureau benadert; garanties voor topcampagnes. Samantha Catsburg en Martijn Jaartsveld leggen uit.

CX evolueert naar omzetgenerator

Zendesk helpt bedrijven om beter met hun klanten te communiceren. Het bedrijf publiceerde recent het CX Accelerator-onderzoek dat is uitgevoerd onder bijna vijfduizend CX-leiders uit de gehele wereld. “Een exceptionele klantervaring wordt de standaard.”

ALD Automotive: de mobiliteitsverzorger

ALD Automotive is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een ‘aanbieder van mobiliteit’, die veel meer doet dan een traditionele autoleasemaatschappij, zegt algemeen directeur Jeroen Kruisweg.