Fotograaf: Maarten de Kok

Het best gewaardeerde ICT-bedrijf

CGI is gespecialiseerd in ICT-services en IT-consulting. Het Canadese familiebedrijf is in 1976 opgericht en is met 90.000 medewerkers actief in meer dan 40 landen. “We willen het beste voor klanten, maar ook voor medewerkers en aandeelhouders.”

Verborgen parel voor IT’ers

Wie als IT- of informatieprofessional werkt bij de KB, de nationale bibliotheek, maakt dagelijks impact en is betrokken bij de uitdagende digitale transformatie van een maatschappelijke organisatie. “We digitaliseren voor de huidige gebruiker, maar bewaren voor de eeuwigheid.”

Scherpe focus op veranderende wereld

De wereld verandert steeds sneller. Dat vergt veel van organisaties en ook van risico- en verzekeringsadviseur Aon. Leonique van Houwelingen en Michiel van Meer leggen uit hoe Aon flexibel en slagvaardig blijft.

Specialist in verzendoplossingen

Wie bij MyParcel in Hoofddorp op bezoek komt, kan het niet ontgaan: dit bedrijf is gespecialiseerd in verzendoplossingen. Klopt, want MyParcel is inmiddels uitgegroeid tot hét verzendplatform dat e-commercebedrijven van klein tot groot flexibele, schaalbare oplossingen biedt om het verzendproces vlekkeloos te laten verlopen.

‘Ons werk is relevanter dan ooit’

In 1949 ontving Koningin Wilhelmina van het Nederlandse volk een schenking van twee miljoen gulden voor haar vijftigjarig regeringsjubileum. Met dat geld stichtte zij het Koningin Wilhelmina Fonds, ter bestrijding van kanker. Hoe heeft het werk van KWF zich sindsdien ontwikkeld en welke bijdrage kunnen bedrijven leveren?

Trotse Zeeuwen het meest klantvriendelijk

DELTA Energie behoort al geruime tijd tot de meest klantgerichte energieleveranciers in de MT500. CEO Bram Drewes ziet het als een compliment aan alle ‘Deltanen’, de medewerkers die altijd het beste willen doen voor de klant. “De feedback van klanten is de brandstof waarmee wij continu verbeteringen doorvoeren.”

‘Onze rouwcoaching is uniek’

Wie plotseling een partner verliest, heeft een grotere kans op medische klachten. Verzekeraar elipsLife biedt juist die mensen steun. “Wij vormen als sociaal bewogen bedrijf de ‘S’ binnen de ESG-doelen van de Verenigde Naties.”

Partner bij creëren van lerend vermogen

Energietransitie, robotisering en AI leiden tot grote veranderingen, maar het is onvoorspelbaar welke dat zullen zijn. Boertien Vergouwen Overduin helpt organisaties en professionals hun lerende vermogen te benutten, zodat ze kunnen inspelen op kansen in een veranderende wereld.

Ondernemend ecosysteem breidt uit

Conclusion werkt al ruim een kwart eeuw nauw samen met zijn klanten op het snijvlak van businesstransformaties en IT-services. Hiervoor maakt Conclusion gebruik van zijn ecosysteem van ruim 25 zelfstandige bedrijven, die elk hun eigen expertise en ondernemerschap inbrengen in onderlinge samenwerking.

Dienstverlening voor een groene toekomst

Personeelstekort, energietransitie, digitalisering, regelgeving: de installatiebranche en de industrie staan voor grote uitdagingen. Technische Unie, een familiebedrijf met 2300 betrokken medewerkers, ondersteunt met innovatieve dienstverlening, maatwerk en een focus op verbinding, efficiëntie en faalkostenreductie.

Samen het belang van preventie aantonen

Per dag krijgen ruim tweehonderd Nederlanders voor het eerst huidkanker; de meest voorkomende én snelst groeiende vorm van kanker in ons land. In 95% van de gevallen kun je huidkanker voorkomen, onder andere door goed insmeren. Daarom zet Zilveren Kruis ook dit jaar zonnebrandpalen neer.

‘Onze digitalisering verhoogt klanttevredenheid’

Het lijkt tegenstrijdig: hogere klanttevredenheid door meer te digitaliseren. Dat het kan, bewijst energieleverancier Vattenfall. Daar creëert technologie meer ruimte voor echt persoonlijk contact met de klant. Hoe dat werkt, bespreken we met manager automation Tjeerd Schopman en teamleider webcare Richard Boerrigter.