Fotograaf: Maarten de Kok

Traditionele media digitaliseren

Traffic Builders loopt voorop in datagedreven branding en sales. Het digital-mediabureau onderscheidt zich door zijn ‘full funnel’-expertise. “We willen voor opdrachtgevers de juiste doelgroep, op de juiste momenten, met de meest aansprekende boodschap bereiken.”

‘We zijn een hechte groep mensen die mooie dingen maken’

Internetbureau Q42 is in het jaar 2000 opgericht om projecten uit te voeren met blijvend resultaat én om softwareontwikkelaars werk te bieden dat ze echt leuk vinden. Managing partners Stef Brooijmans en Chris Waalberg leggen uit hoe deze tweeledige doelstelling in de praktijk gestalte krijgt.

Continuïteit én innovatie

Als ondernemingen een stap vooruit willen zetten in hun digitale dienstverlening, dan zijn behoud van zekerheid en stabiliteit belangrijke aandachtspunten, weet Sebastiaan Terlouw van Indivirtual. Zijn bedrijf zoekt in projecten voor opdrachtgevers steeds de juiste balans tussen innovatie en zekerheid.

Data- en technologiegedreven marketing

Voor het accelereren van digitale transformatie is Artefact het juiste adres, vertellen Lennert de Rijk en Arnold Struik. Uniek is dat Artefact het hele palet biedt, van opzetten van een datastrategie tot uitvoering van digitale marketingcampagnes voor branding en performance.

Integrale experience agencies hebben de toekomst

Accenture Interactive neemt grote stappen. Het wil ook in Nederland het leidende ‘experience agency’ zijn. Daartoe zijn in Amsterdam alle noodzakelijke disciplines onder één dak verzameld. Deze integratie heeft grote synergetische voordelen en dicht het gat tussen merkbelofte en merkervaring van de klant. Ron Vrijmoet leidt het bureau en licht de ontwikkelingen toe.

Betere digitale producten, betere wereld

Digital Natives heeft een missie. Betere digitale producten maken die een betere digitale wereld scheppen. “Hoe gaan we samen een digitale wereld creëren waarmee we vooruit kunnen?”, aldus Erik de Vreede, Founder en Chief Digital Natives.

Kentico Cloud – Content as a Service

In 2004 introduceerde Kentico een van de eerste .NET-gebaseerde CMS-producten in de markt. Het bedrijf is uitgegroeid tot een van de wereldspelers op het gebied van CMS. Nu lanceert Kentico zijn nieuwe Content as a Service (CaaS): Kentico Cloud.

Intensief samenwerken aan digitaal succes

In intensieve samenwerking weet Osudio de digitale dienstverlening van klanten te verbeteren. Met aantoonbaar succes. Als fullservicespecialist in e-business is Osudio zowel sterk in design als in consultancy en implementatie en weet het die specialisaties perfect te integreren.

Mensgericht opleiden

ISBW is een toonaangevend opleidingsinstituut op het gebied van management en bedrijfskunde. Het instituut bestaat al 87 jaar en biedt meer dan 200 praktijkgerichte opleidingen. “Onze mensgerichte aanpak is nog altijd de sleutel tot ons succes.”

Eigentijdse pionier in betaaldiensten

MultiCards biedt al meer dan twintig jaar betaaldiensten op internet aan, volgt nog steeds alle ontwikkelingen op de voet en loopt ook nog altijd voorop in dienstverlening aan de klanten. “Als klanten een speciale wens hebben, vervullen we die.”

Digital design: serieus vakmanschap!

Superhero Cheesecake scoort vijf uit vijf sterren en wordt daarmee (h)erkend als hoogwaardige digital production en designstudio. “Daarom delen we nu graag een scoop: in 2019 openen we ook een Superhero Cheesecake in de USA!”

Een-op-een communiceren op grote schaal

Tripolis verzorgt al twintig jaar e-mailmarketing. Het bedrijf speelt voortdurend op innovatieve ontwikkelingen in. Zo beschikt het over een innovatielab en krijgen klanten van Tripolis via zijn marketingtechnologiehub nieuwe technologieën aangereikt om hun gebruikers een-op-een te bereiken.