Technologie maakt datagedreven en een-op-eencommunicatie met de klant mogelijk. Tegelijkertijd ontstaat een platform voor constante analyse en optimalisatie voor een beter eindresultaat. Wie dit maximaal wil realiseren, doorbreekt de interne ‘silo’s’ tussen sales, marketing en service.
Recruitment zal de komende jaren nog veel meer datagedreven en dynamischer worden. Kwaliteit van de kandidaten gaat zwaarder wegen. Bedrijven én kandidaten moeten meer werk maken van hun branding. Sander Poos, Managing Director van Indeed Benelux, geeft zijn visie op recruitment 3.0.
Hearst is het crossmediale creatieve-contentpowerhouse met lifestylemerken met een voorliefde voor creatie vanuit de consument. Hoogwaardige content met bereik en impact: ‘don’t follow the hype, follow the people.’
Binnen tien jaar moet elk bedrijf technologiegeleid en datagedreven zijn, anders verliest het bestaansrecht. Om dat te bereiken reikt SparkOptimus een unieke integrale aanpak aan die ook de noodzakelijke implementatie van de verandertrajecten omvat. Directeuren Alexandra Jankovich en Tom Voskes leggen uit.
PSD2 staat voor de deur. iDEAL ziet het als een unieke kans.
“16% meer omzet, 43% besparing op de kosten per transactie en een conversieratio die groeit met maar liefst 27%. En dat allemaal omdat we onze talenten op het gebied van data, onlinemarketing, development en creatie met elkaar aan tafel zetten.”
WeLikeMilk helpt merken om hun doelstellingen te bereiken door middel van gedegen research en langetermijnstrategieën. Door langetermijnmerkvoorkeur op te bouwen bereik je meer dan met ‘return on ad spend’-verhogingen op de korte termijn.
Freshheads helpt organisaties bij het versnellen van digitale innovatie. Eind 2017 startten Freshheads en YoungOnes een unieke samenwerking. Doel: start-up YoungOnes laten groeien naar een succesvolle onderneming die haar platform zelfstandig kan doorontwikkelen.
Fingerspitz, Bluebird Day en E-sites. Drie bureaus die ieder in hun eigen digitale disciplines de topposities claimen in de Emerce 100: online marketing, e-commerce en web- en mobileoplossingen. Ze zijn allemaal onderdeel van Handpicked agencies. Ze hebben nog iets gemeen: de roots liggen in Noord-Brabant, maar met klanten verspreid over het hele land. “Het collectief is onze kracht; we zijn een hechte club. Dat is ook meteen onze aantrekkingskracht.”
Concurrentievoordeel behalen zit niet meer in de snelheid van digitale transformatie, maar in de mens centraal zetten. Daarom heeft Merkle het liever over people-based transformation. Merkle helpt bedrijven dan ook om échte mensen centraal te zetten in de klantcontactstrategie en relevante merkervaringen te creëren.
Hipex, geboren vanuit een Magento-developmentbureau, beschikt over een flinke dosis inhoudelijke Magento-kennis. Intussen heeft de groei een stevige vlucht genomen: het team, de klanten en de partners zijn al een aantal jaren op rij meer dan verdubbeld.
Hoppinger helpt organisaties digitaliseren en innoveren met een unieke mix van expertises. “We optimaliseren het digitale landschap van opdrachtgevers én verrijken de customer journey van hun eindgebruikers.”