Fotograaf: Maarten de Kok

Betalen met QR-code wordt nieuwe standaard

Betalen met een QR-code wordt steeds populairder en Payconiq plukt daar de vruchten van. De betaalapp voor online en fysieke winkels heeft vorig jaar extra funding ontvangen van investeerders om zijn positie in de Benelux te verstevigen en te kunnen groeien op de Europese markt.

Grip op digitale transformatie

Bain & Company is een van de grootste strategieadvieshuizen ter wereld. De multinational helpt bedrijven bij het realiseren van een digitale transformatie die daadwerkelijk resultaat oplevert. “We werken voor leiders die de toekomst vorm willen geven.”

Alles voor de beste klantbeleving

Pondres helpt bedrijven om op een creatieve, unieke en effectieve manier met hun eindklanten te communiceren. Met als resultaat een optimale customer journey, betere klantbeleving en dus een hogere ROI. “We helpen onze klanten om hun ambities waar te maken.”

‘Wij innoveren digital marketing’

Het succes van Elevate Digital en AdCalls in twee ranglijsten van deze editie heeft volgens Elevate-oprichter Tamer Saglambilek alles te maken met het zelf ontwikkelde Customer Infinity-model. “Met dit model willen wij de volledige digitalmarketingindustrie innoveren.”

Klant samen bedienen met kwaliteit en techniek

IPG-labels Reprise en UM gaan structureel samenwerken om de steeds veeleisendere en beweeglijkere klant beter te kunnen bedienen. Kwaliteit, wendbaarheid en techniek zijn hierbij de sleutelwoorden. Stijn Fien, Managing Director Reprise Digital, en Carolien van ’t Hek, CEO UM, lichten toe.

‘What’s going on?’

Alles wat Meltwater doet, is gericht op dat ene doel: klanten inzicht geven in wat er in de buitenwereld allemaal gebeurt. Area Director Patrick Bolle legt uit hoe het Noorse bedrijf iedere dag weer eager is om voorop te lopen.

Totaalaanpak van data, tech en marketing

Marketing, technologie, data en consulting: het komt allemaal samen bij Artefact. Het internationale bureau met 1100 consultants in 20 landen, onder wie 45 in Nederland, boekte afgelopen jaar een omzetgroei van 35%. “We onderscheiden ons met een totaalaanpak.”

Tien jaar vol succesvolle transformaties

Sinds 2010 leidt SparkOptimus de digitale transformatie van organisaties in goede banen. De grote kracht is de vertaling van een visie op de toekomst naar de praktijk van complexe organisaties die vaak in meerdere landen actief zijn. Medewerkers van de klant zijn altijd vanaf het begin betrokken bij de uitvoering.

Kieskeurig profiteert van extra content

Met een bereik van acht miljoen Nederlanders timmert Reshift flink aan de weg. Daarbij speelt de acquisitie van Kieskeurig een grote rol. Sindsdien adviseert het ‘contenthuis’ consumenten gedurende de hele klantreis. De data die dit oplevert helpt om het aanbod te optimaliseren.

De eerste én de beste

Sition is hét e-commercebureau op het gebied van Shopware Professional en Enterprise. Partners Michel Doens en Dennis Bottram zetten graag hun jarenlange ervaring in om de perfecte Shopware-webshop te realiseren voor hun klanten.

Next step digital

Creative-software-developmentbureau Bitfactory doet meer dan lekkere code schrijven en mooie projecten draaien: het verdiept zich in de vraag achter de vraag en blijft na lancering actief betrokken om samen door te groeien. Doorontwikkeling in kleine, snelle stapjes – al twintig jaar.

Kansrijk: cloud data op diverse plekken

NetApp kan alles leveren wat een organisatie nodig heeft om haar eigen Data Fabric op te zetten. Keuzevrijheid staat hierbij centraal. Voorziet u uitdagingen met de cloud? NetApp, een van de langst genoteerde bedrijven aan de Nasdaq, is écht het juiste adres.